Długość [mm] | 1000 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Pas napędowy | z otwartymi bokami | |
Pas napędowy | zębaty | |
nr EAN | 3165141180275 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 1 987 947 613 BOSCH
BEDFORD | 63 76 165 | |
CITROËN | 1280 14 | |
CITROËN | 5750 35 | |
CITROËN | 5750 42 | |
CITROËN | 77 00 685 289 | |
DAIHATSU | 99321 01000 000 | |
DAIHATSU | 99321 50996 000 | |
FIAT | 4547091 | |
FIAT | 4660360 | |
FIAT | 7575315 | |
FORD | 1011718 | |
FORD | 1524321 | |
FORD | 1617252 | |
FORD | 6112414 | |
FORD | 6115135 | |
FORD | 6115139 | |
FORD | 71TF 8620 AA | |
FORD | 725F 2890 AAA | |
FORD | 76TF 8620 BA | |
FORD | 82DB 8N620 BB | |
FORD | 83GX 6C301 AA | |
INNOCENTI | 7575315 | |
JAGUAR | EAC 3850 | |
LANCIA | 4371913 | |
LANCIA | 4547091 | |
LANCIA | 4660360 | |
LANCIA | 7575315 | |
MAZDA | 0249-18-381B | |
MERCEDES-BENZ | 004 997 85 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 004 997 85 92 | |
NISSAN | 14853 H9910 | |
OPEL | 1340720 | |
OPEL | 1340732 | |
OPEL | 1340734 | |
OPEL | 90231797 | |
OPEL | 90409610 | |
PEUGEOT | 1280 14 | |
PEUGEOT | 5750 35 | |
PEUGEOT | 5750 42 | |
PEUGEOT | 7700 685 289 | |
PORSCHE | 999 192 286 50 | |
RENAULT | 77 00 658 289 | |
SAAB | 83 39 947 | |
SKODA | 942 100 009 | |
TOYOTA | 90916 02330 | |
TOYOTA | 90916 02452 | |
TOYOTA | 99321 00985 | |
VAUXHALL | 90231797 | |
VAUXHALL | 90409610 | |
VOLKSWAGEN | 311 903 137 A | |
CHEVROLET | 3 845 644 | |
PONTIAC | 9 778 556 | |
PONTIAC | 9 782 707 | |
AUTOBIANCHI | 7575315 | |
PLYMOUTH | 1 401 622 |
Zastosowanie Pasek klinowy 1 987 947 613 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 1 987 947 613 BOSCH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020