Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI (2004.04-2010.08) 105km » F BR 070 brembo
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 1.9 Tdi (2004.04-2010.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 070 BREMBO

F BR 070 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 070
Zacisk hamulcowy F BR 070
F BR 070
567.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 27.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 070

producent:

BREMBO

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]298
sparowany numer artykułuF BR 071
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 070 BREMBO

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B910), SPRINTER 3-T (B910, B907), SPRINTER 4-T (B907, B910) 2.2D/Electric 02.18-12.23
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9104238000
MERCEDES-BENZ      A9104238000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 070 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.