Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Grubość [mm] | 85,0 |
Szerokość [mm] | 147,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 147,0 |
Liczba otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 120 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32,5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła H5B014BTA BTA
BMW | 33 41 6 867 261 |
Zastosowanie Piasta koła H5B014BTA BTA w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.