Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » Uszczelka, głowica cylindrów, 415009P corteco

Uszczelka, głowica cylindrów 415009P CORTECO

415009P Uszczelka, głowica cylindrów CORTECO
84.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

83415009

numer części:

415009P

producent:

CORTECO

Materiał Metal
Grubość [mm] 0,75
nr EAN 3358964150093
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 415009P CORTECO

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,75mm) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, XSARA PICASSO; PEUGEOT 406, 407 1.8 02.00-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 415009P CORTECO w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, głowica cylindrów 415009P CORTECO:

2020-06-25
 5/5
Wszystko Ok

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.