Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mg » układ hamulcowy Mg MGB kabriolet » akumulator ciśnienia, przełącznik Mg MGB kabriolet

akumulator ciśnienia, przełącznik do MG MGB kabriolet

wybierz typ samochodu MG MGB kabriolet :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuły dynamiki hamulców / jazdy dla ESP
nr EAN 3165142289236
Kształt okrągły
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ESP
Ograniczenia producenta Bosch DS2
Wymiar gwintu M10x1 mm
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
akumulator ciśnienia, przełącznik

Przewody sztywne i elastyczne układu hamulcowego


Od dobrego stanu technicznego przewodów zależy bezpieczeństwo użytkowników pojazdu. Diagnosta wykonujący okresowe badanie techniczne powinien wzrokowo ocenić stopień ich ewentualnego zużycia. Zalecenie dokonania wymiany przewodów należy potraktować jak konieczność, a nie próbę naciągnięcia na dodatkowe koszty. Jazda z uszkodzonymi przewodami, które w każdych chwili mogą pęknąć, byłaby nieodpowiedzialna.

Zużycie eksploatacyjne tych części następuje wskutek oddziaływania na nie ogromnych sił. Nacisk na pedał hamulca generuje w układzie olbrzymie ciśnienie. Dodatkowo warto zauważyć, że przewody umieszczone są pod podwoziem, a więc w miejscu, gdzie są stale narażone na kontakt z niekorzystnymi czynnikami, takimi jak woda, sól, brud. Zwłaszcza zasolenie przewodów w okresie zimowym powoduje przyspieszenie procesów korozyjnych.

Kontrolując stan przewodów elastycznych i sztywnych, trzeba zwrócić szczególną uwagę na wszelkiego rodzaju przetarcia, pęknięcia, ślady korozji oraz w mniejszej liczbie przypadków wycieki.

Płyn hamulcowy powinien być wymieniany na nowy zgodnie z interwałami podanymi przez producenta. Wymiana dokonywana zbyt rzadko może być przyczyną korozji wewnętrznej przewodów hamulcowych.