Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » układ kierowniczy Ferrari PORTOFINO » czujnik kąta skrętu koła kierownicy Ferrari PORTOFINO

czujnik kąta skrętu koła kierownicy do FERRARI PORTOFINO

wybierz typ samochodu FERRARI PORTOFINO:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 8
Ciężar [kg] 0,025
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816337461
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik kąta skrętu koła kierownicy

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy jest ważnym elementem układu kierowniczego w samochodzie. Jego głównym zadaniem jest pomiar kąta skrętu koła kierownicy i przekazywanie tej informacji do komputera samochodu.

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy składa się z elektromechanicznego lub elektrycznego czujnika umieszczonego na ramieniu kierowniczym lub na kole kierownicy. Czujnik ten jest połączony z komputerem samochodu przewodami elektrycznymi i przekazuje informację o kącie skrętu koła kierownicy w postaci sygnału elektrycznego.

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy jest ważny, ponieważ pozwala na precyzyjne sterowanie samochodem i zapewnia lepszą stabilność pojazdu podczas jazdy. Jest on szczególnie przydatny w samochodach z systemami stabilizacji toru jazdy i asystentami parkowania, gdzie informacja o kącie skrętu koła kierownicy jest wykorzystywana do kontroli układu kierowniczego i utrzymania pojazdu na wyznaczonym torze jazdy.

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy jest częścią samochodu, która jest narażona na duże obciążenia i musi być odporna na wysokie temperatury i wilgoć. Dlatego ważne jest, aby wybierać wysokiej jakości czujniki, które będą trwałe i niezawodne.

Podsumowując, czujnik kąta skrętu koła kierownicy jest ważnym elementem układu kierowniczego w samochodzie, który pozwala na precyzyjne sterowanie pojazdem i zapewnia lepszą stabilność podczas jazdy. Jest on szczególnie przydatny w pojazdach z systemami stabilizacji toru jazdy i asystentami parkowania.