Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel CORSA B (S93) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Opel CORSA B (S93)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do OPEL CORSA B (S93)

wybierz typ samochodu OPEL CORSA B (S93):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 800
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 540
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-959
nr EAN 5012759455586
Długość przewodu [mm] 525
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759465974
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 14,7
nr EAN 8012510095638
Długość przewodu [mm] 885
Długość czujnika pomiarowego [mm] 34,5
nr EAN 8012510077856
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 540
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 885
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 15
nr EAN 4082300290110
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063708270
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 14,7
nr EAN 5907558579666
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Opór [Ohm] 540
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Długość przewodu [mm] 830
Głębokość zabudowy [mm] 34,5
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 590
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 14,7
Długość przewodu [mm] 470
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074568378
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 550
Głębokość zabudowy [mm] 34,5
Długość przewodu [mm] 810
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074434444
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 490
Ciężar [kg] 0,11
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540371
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,13
nr EAN 3276423661990
Ciężar [kg] 0,152
nr EAN 4046001285714
Długość [mm] 615
Ciężar [kg] 0,074
Ilość połączeń 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Kolor czarny
Długość przewodu [mm] 520
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 14,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ciężar [kg] 0,10896
nr EAN 4046001330148
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.