Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ zapłonowy Audi A4 B8 Avant (8K5) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Audi A4 B8 Avant (8K5)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do AUDI A4 B8 Avant (8K5)

wybierz typ samochodu AUDI A4 B8 Avant (8K5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 3
nr EAN 5012759968970
Kolor niebieski
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379058549
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379551262
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510026625
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23,9
nr EAN 8012510026809
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Ilość biegunów 3
Głębokość zabudowy [mm] 20
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300408089
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8800081
nr EAN 5901159269353
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063870502
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558581980
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5902659783738
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23,9
nr EAN 5903364310615
Długość przewodu [mm] 520
nr EAN 5903364311223
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074279779
AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 ALLROAD C7, A6 C6, A6 C7, A7, A8 D3, A8 D4, Q3, Q5, Q7, R8, R8 SPYDER, TT 1.2-6.0D 05.04-
AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 C6, A6 C7, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, EXEO, EXEO ST 1.2-3.0D 10.99-
Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Strona zabudowy Blok silnika
dla numeru OE 059 906 433C
dla numeru OE 03C 906 433 E
Szerokość [mm] 30
Wysokość [mm] 28
Długość [mm] 80
Ciężar [kg] 0,025
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Wymagana ilość 1
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4046001422218
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.