Ciężar [kg] | 0,066 |
Ilość połączeń | 3 |
Wymagana ilość | 1 |
nr EAN | 4251475103406 |
Ciężar [kg] | 0,072 |
Kolor | szary |
Wymagana ilość | 1 |
nr EAN | 4251475103420 |
nr EAN | 3165143092866 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759491959 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5012759513729 |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
Ciężar [kg] | 0,018 |
alternatywnie | |
Liczba zestyków | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Opór [Ohm] | 500 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379058839 |
nr EAN | 8012510006351 |
Długość [mm] | 580 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 050 906 433 |
nr EAN | 4027816243496 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,062 |
dla numeru OE | 058 905 161 B |
nr EAN | 4054224704585 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300561142 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5907558558173 |
Długość przewodu [mm] | 580 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5907558582024 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru artykułu | 87277 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Opór [Ohm] | 900 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Długość przewodu [mm] | 675 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074463253 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ciężar [kg] | 0,09 |
nr EAN | 3276422538149 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 480 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
nr EAN | 3276422541613 |
Długość [mm] | 580 |
Wysokość [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 47 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Wymagana ilość | 1 |
Opór [Ohm] | 500 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Ciężar [kg] | 0,121 |
nr EAN | 4046001285639 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,09645 |
nr EAN | 4046001319464 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025