Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ zapłonowy Audi TT (FV3, FVP) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Audi TT (FV3, FVP)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do AUDI TT (FV3, FVP)

wybierz typ samochodu AUDI TT (FV3, FVP):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026209952
Kolor szary
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,032
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 36
nr EAN 8053379052523
Długość czujnika pomiarowego [mm] 36,5
nr EAN 8012510008874
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 8012510009208
Ilość biegunów 2
Opór [Ohm] 900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
nr EAN 8435050624241
Długość [mm] 47,30
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 55216243
nr EAN 4027816281306
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 46798345
nr EAN 4027816281269
Strona zabudowy od strony czołowej
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300243574
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300243758
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079381789
Wysokość [mm] 36
Ciężar [kg] 0,032
Opór [Ohm] 780
Kolor szary
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 720
nr EAN 5907558582130
Rodzaj czujnikaczujnik indukcyjny
Liczba zestyków2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Status produktu: Normalny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 3276422538125
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276423664427
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Wysokość [mm] 27,6
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość połączeń 3
nr EAN 3531650038640
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.