Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 4047024267275 |
Rok prod. do | 201306 | |
TECDOC-Nr silnika | 20941 | |
TECDOC-Nr silnika | 24781 | |
TECDOC-Nr silnika | 35367 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 5012759455395 |
Rok prod. do | 201306 | |
TECDOC-Nr silnika | 35367 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 240 | |
nr EAN | 5012759469316 |
Rok prod. do | 201306 | |
TECDOC-Nr silnika | 35367 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5012759518564 |
TECDOC-Nr silnika | 20941 | |
Kod silnika | K4M690/K4M696 | |
TECDOC-Nr silnika | 24781 | |
Kod silnika | K4M690/K4M696 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510022504 |
TECDOC-Nr silnika | 35367 | |
Kod silnika | K4M697 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510022511 |
Opór [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 8435050626436 |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Kolor obudowy | niebieski | |
nr EAN | 8435050626412 |
Ilość biegunów | 2 | |
Opór [Ohm] | 225 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050637166 |
TECDOC-Nr silnika | 24781 | |
TECDOC-Nr silnika | 20941 | |
Długość [mm] | 232 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,060 | |
nr EAN | 4027816349709 |
TECDOC-Nr silnika | 35367 | |
Długość [mm] | 72 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,060 | |
nr EAN | 4027816446460 |
Kod silnika | K4M690/K4M696 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
Ilość biegunów | 2 | |
dla numeru OE | 82 00 468 645 | |
dla numeru OE | 82 00 647 554 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300288513 |
Kod silnika | K4M690/K4M696 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
Ilość biegunów | 2 | |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300288384 |
Kod silnika | K4M697 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
Ilość biegunów | 2 | |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-871 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300288490 |
dla numeru artykułu | 550537 | |
Wysokość [mm] | 24 | |
Opór [Ohm] | 230 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5901779818900 |
Kod silnika | 000020941 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 5907558585216 |
Kod silnika | K4M690/K4M696 | |
Kod silnika | K4M696 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558586091 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 250 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
nr EAN | 4010326811781 |
TECDOC-Nr silnika | 20941 | |
TECDOC-Nr silnika | 24781 | |
TECDOC-Nr silnika | 35367 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326812771 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez przewodu |
Kolor obudowy | niebieski |
Kolor | chromowy/czarny |
Liczba zestyków | 2 |
Kolor | niebieski |
Liczba zestyków | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 20941 | |
TECDOC-Nr silnika | 24781 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
TECDOC-Nr silnika | 24781 | |
TECDOC-Nr silnika | 20941 | |
Długość [mm] | 232 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,060 | |
nr EAN | 4044688349705 |
Rok prod. do | 201211 | |
Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.96 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
nr EAN | 3276422540104 |
Rok prod. do | 201211 | |
Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.96 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
nr EAN | 3276422540708 |
Kod silnika | K4M690 |
Kod silnika | K4M696 |
Kod silnika | K4M697 |
Opór [Ohm] | 230 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kod silnika | K4M 696 | |
Kod silnika | K4M 690 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu | |
Kolor | niebieski | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4103590942180 |
Kod silnika | K4M 690 | |
Kod silnika | K4M 696 | |
Kolor | chromowy / czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4103590952707 |
Rok prod. do | 201211 | |
Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.96 | |
Rok prod. do | 201211 | |
Kod silnika | K4M.6.90,K4M.6.96 | |
Długość [mm] | 87,7 | |
Szerokość [mm] | 55,5 | |
Wysokość [mm] | 26 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
nr EAN | 4046001332678 |
Szerokość [mm] | 55,8 | |
Wysokość [mm] | 26 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość zewnętrzna [mm] | 88,1 | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Kolor | jasnoniebieski | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Ciężar [kg] | 0,055 | |
nr EAN | 4046001416521 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Dacia LOGAN MCV (KS_) 1.6 16V (KS0L, KS0M, KS0P, KS1S).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Dacia LOGAN MCV (KS_) 1.6 16V (KS0L, KS0M, KS0P, KS1S) produkowanego od 2007.02
Jeżeli twoja Dacia dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Dacia LOGAN MCV (KS_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujnik prędkości obrotowej i położenia do Dacia LOGAN MCV (KS_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Dacia z rocznika od 2007.02, i mocy silnika 105 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025