Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault MEGANE II Hatchback Van (KM0/2_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Renault MEGANE II Hatchback Van (KM0/2_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do RENAULT MEGANE II Hatchback Van (KM0/2_)

wybierz typ samochodu RENAULT MEGANE II Hatchback Van (KM0/2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dokumentacją techniczną
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 840
Ilość biegunów 2
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 6PU 009 146-311
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
nr EAN 4082300294231
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047025204378
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026300994
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 720
nr EAN 5012759455371
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759511602
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759987780
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
nr EAN 5012759988008
Opór [Ohm] 680
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379062133
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 8012510006658
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510025925
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510023471
Długość [mm] 48,9
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 82 00 285 798
nr EAN 4027816331353
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dokumentacją techniczną
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 840
Ilość biegunów 2
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 6PU 009 146-311
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
nr EAN 4082300294231
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300306736
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 720
nr EAN 5907558572506
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 5907558582116
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki okrągły
nr EAN 4010326811774
MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), CLA (C117) 0.9-2.3D 03.98-
RVI MASCOTT, DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, NISSAN ALMERA II, CABSTAR, INTERSTAR, KUBISTAR, MICRA III, NOTE, PATROL GR V 1.2-3.0D 05.00-
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048031389
Długość [mm] 48,9
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 4044688331359
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422550035
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276422538033
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 700
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 3276422540173
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.