Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759376867
Długość przewodu [mm] 1451
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
nr EAN 5012759988015
Długość czujnika pomiarowego [mm] 32
nr EAN 8012510006528
Długość czujnika pomiarowego [mm] 32
nr EAN 8012510023501
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050624470
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 700
nr EAN 8435050632215
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 840
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300252743
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300243642
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 700
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300479522
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079381338
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8805075
nr EAN 5901159270373
Długość czujnika pomiarowego [mm] 32
nr EAN 5907558581966
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 5907558582116
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 5902659724724
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,03
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276422538033
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 840
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 3276422540067
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 780
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422541460
Wysokość [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor obudowy czarny
Opór [kOhm] 10
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 4046001364440
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.