Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault RODEO 4 (ACL_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Renault RODEO 4 (ACL_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do RENAULT RODEO 4 (ACL_)

wybierz typ samochodu RENAULT RODEO 4 (ACL_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024267343
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026300802
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 460
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-923
nr EAN 5012759376812
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 460
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-923
nr EAN 5012759376829
Ciężar [kg] 0,064
Opór [Ohm] 450
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 17
nr EAN 8053379052714
Kolor szary
Ciężar [kg] 0,066
Opór [Ohm] 440
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 12
nr EAN 8053379052738
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 390
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379145690
Ciężar [kg] 0,064
Opór [Ohm] 450
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 17
nr EAN 8053379052721
Kolor szary
Ciężar [kg] 0,066
Opór [Ohm] 440
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 12
nr EAN 8053379052745
Długość czujnika pomiarowego [mm] 17,2
nr EAN 8012510089040
Długość czujnika pomiarowego [mm] 12
nr EAN 8012510089057
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
nr EAN 8435050622414
Długość [mm] 17
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,06
dla numeru OE 1920.AW
nr EAN 4027816312413
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 550
Ilość biegunów 2
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300243826
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300620139
Opór [Ohm] 450
Ciężar [kg] 0,064
dla numeru artykułu 550015
Ilość połączeń 2
Wysokość [mm] 17
nr EAN 5901779818962
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063845135
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558573930
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 550
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 17,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia uszczelniającego
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074195253
Napięcie robocze [V] 12
Kolor biały
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074294666
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
nr EAN 4010326812535
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 7
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 4044688312419
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 500
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540654
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276423661433
!!! PRODUKT PIERWSZOMONTAŻOWY !!! BERLINGO C3 SAXO XSARA 106 206 306 307 PARTNER 1,1 1,4 1,6 16V
Ilość połączeń : 2
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1920AW
Numer dostawcy: 1920AW
Wyświetlanie od 1 do 31 (z 31 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.