Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do RENAULT CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_)

wybierz typ samochodu RENAULT CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026301274
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5012759455395
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510022504
Długość [mm] 232
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,060
nr EAN 4027816349709
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 82 00 468 645
dla numeru OE 82 00 647 554
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300288513
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dokumentacją techniczną
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 6PU 009 163-851
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300288384
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5907558585216
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558586091
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Głębokość zabudowy [mm] 24
Długość [mm] 232
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,060
nr EAN 4044688349705
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422540104
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 700
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 3276422540173
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422540708
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276423661358
Długość [mm] 87,7
Szerokość [mm] 55,5
Wysokość [mm] 26
Ciężar [kg] 0,042
Opór [Ohm] 250
Kolor czarny
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Liczba otworów do mocowania 2
nr EAN 4046001332678
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.