Długość przewodu [mm] | 245 |
Ilość połączeń | 3 |
Opór od [Ohm] | 550 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
nr EAN | 5012759455609 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 1400 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
nr EAN | 5012759465936 |
Długość przewodu [mm] | 275 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759465967 |
Długość przewodu [mm] | 515 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759531556 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053377 |
Kolor | czarny |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Ciężar [kg] | 0,074 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Opór [kOhm] | 15 |
nr EAN | 8053379053629 |
Kolor | czarny |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ciężar [kg] | 0,078 |
Opór [Ohm] | 13 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053681 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053384 |
Kolor | czarny |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Ciężar [kg] | 0,074 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Opór [kOhm] | 15 |
nr EAN | 8053379053636 |
Kolor | czarny |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,078 |
Opór [Ohm] | 13 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053698 |
Kolor | czarny |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Ciężar [kg] | 0,076 |
Opór [Ohm] | 550 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8053379053735 |
Długość przewodu [mm] | 360 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055425 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 39 |
nr EAN | 8012510009314 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8012510078891 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050622360 |
nr EAN | 8435050624425 |
Długość [mm] | 360 |
Długość [mm] | 225 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,070 |
nr EAN | 4027816281283 |
nr EAN | 4082300210972 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 224 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300130966 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 550 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 305 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300290158 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 1495 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300290219 |
Ograniczenia producenta | SIEMENS |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
nr EAN | 4082300561135 |
Ciężar [kg] | 0,058 |
dla numeru artykułu | 550059 |
Kolor | czarny |
Wysokość [mm] | 25 |
Długość przewodu [mm] | 275 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5901779818979 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,06 |
dla numeru artykułu | 550060 |
Opór [Ohm] | 18 |
nr EAN | 5901779818795 |
Kolor | czarny |
Wysokość [mm] | 24 |
dla numeru artykułu | 550073 |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,074 |
Opór [kOhm] | 15 |
nr EAN | 5901779818818 |
Numer seryjny | K8801504 |
nr EAN | 5901159269605 |
Numer seryjny | K8801510 |
nr EAN | 5901159080934 |
Numer seryjny | K8801528 |
nr EAN | 5901159151689 |
nr EAN | 8001063741963 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 5907558581799 |
Długość przewodu [mm] | 515 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5901619505335 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 39 |
nr EAN | 5902659725257 |
Długość przewodu [mm] | 355 |
nr EAN | 5902659783714 |
Długość przewodu [mm] | 840 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5902659783790 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
dla numeru OE | 1238228 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor | czarny |
Długość przewodu [mm] | 275 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
dla numeru OE | 1238425 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 550 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Długość przewodu [mm] | 760 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
dla numeru OE | 1238914 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Opór [Ohm] | 550 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
Długość przewodu [mm] | 250 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074434512 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Długość przewodu [mm] | 275 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074434550 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
nr EAN | 4010326815321 |
Ograniczenia producenta | SIEMENS |
Ciężar netto [g] | 37 |
nr EAN | 5902048031419 |
Ciężar netto [g] | 50 |
nr EAN | 5902048031426 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 755 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 295 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 290 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025