Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault LAGUNA II (BG0/1_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Renault LAGUNA II (BG0/1_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do RENAULT LAGUNA II (BG0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT LAGUNA II (BG0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5012759455395
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 240
nr EAN 5012759469316
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759518564
Opór [Ohm] 230
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379059171
Opór [Ohm] 230
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379059188
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379059928
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510022566
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510022504
Ilość biegunów 2
Opór [Ohm] 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 8435050634851
Długość [mm] 232
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,060
nr EAN 4027816349709
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 82 00 468 645
dla numeru OE 82 00 647 554
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300288513
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dokumentacją techniczną
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 6PU 009 163-851
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300288384
dla numeru artykułu 550537
Wysokość [mm] 24
Opór [Ohm] 230
Ilość połączeń 2
nr EAN 5901779818900
cena brutto:
29.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8805040
nr EAN 5901159153751
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5907558585216
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558586091
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558572162
Napięcie [V]12
Rodzaj czujnikapasywny czujnik
Liczba zestyków2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki okrągły
nr EAN 4010326811767
Indeks: QAP 15 534
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik obr./min, sterowanie silnikiem
Nazwa: CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. RENAULT
Opis: CLIO 1.6i1.9D98-KANGOO 1.9D LAGUNA 1.6i1.8i MEGANE1.6i2.0i
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700101970
Numer dostawcy: 15 534
Parametry:Ilość biegunów : 2
Indeks: QAP 15 545
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik obr./min, sterowanie silnikiem
Nazwa: CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. RENAULT
Opis: CLIO 1.6i1.9D98-KANGOO 1.9D LAGUNA 1.6i1.8i MEGANE1.6i2.0i
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700101970
Numer dostawcy: 15 545
Parametry:Ilość biegunów : 2
Długość [mm] 232
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,060
nr EAN 4044688349705
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422540104
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 3276422540678
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422540708
Ilość biegunów 2
Kolor czarny
nr EAN 4103590908551
Długość [mm] 87,7
Szerokość [mm] 55,5
Wysokość [mm] 26
Ciężar [kg] 0,042
Opór [Ohm] 250
Kolor czarny
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Liczba otworów do mocowania 2
nr EAN 4046001332678
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.