Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ hamulcowy Renault ESPACE IV (JK0/1_) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault ESPACE IV (JK0/1_)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do RENAULT ESPACE IV (JK0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT ESPACE IV (JK0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 695
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109503333
Długość [mm] 557
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109510157
Długość [mm] 636
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109515503
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość przewodu [mm]607
Rodzaj czujnikaaktywny czujnik
Liczba zestyków2
Liczba aktywnych styków2
Długość [mm] 557
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633207225
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 607
nr EAN 5012759495070
Grubość [mm] 6,8
Średnica wewnętrzna [mm] 70,3
średnica zewnętrzna [mm] 85,8
Materiał Stal
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 4027816377771
Długość [mm] 630
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 4054224027691
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 635
Ciężar [kg] 0,054
nr EAN 4054224727355
Długość [mm] 557
Dostępne MAPP-Code 
Numer seryjny K9415090
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268400
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8001063903095
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 607
nr EAN 5901619546123
Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619559109
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074307311
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 556
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
nr EAN 8430320296395
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 560
Ciężar [kg] 0,07
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki męski
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 635
Ciężar [kg] 0,054
nr EAN 4054228727351
Długość [mm]711
Ciężar [kg]0,054
Rodzaj czujnikaaktywny czujnik
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]13
Wysokość opakowania [cm]3,8
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm] 6,6
Ilość zębów, pierścień ABS 96
Średnica wewnętrzna [mm] 70,5
średnica zewnętrzna [mm] 85,2
nr EAN 4046001947544
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.