Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ hamulcowy Ford FIESTA VI (CB1, CCN) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Ford FIESTA VI (CB1, CCN)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do FORD FIESTA VI (CB1, CCN)

wybierz typ samochodu FORD FIESTA VI (CB1, CCN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 700
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109650037
Długość [mm] 645
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109714654
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 701
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047025013147
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 632
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047024950924
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 715
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047025487726
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 639
nr EAN 5012759511589
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 705
nr EAN 5012759998625
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 585
Ciężar [kg] 0,041
nr EAN 4054224724552
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 655
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 4054224768235
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074283615
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074283646
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074283660
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 650
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8430320275802
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 584
Ciężar [kg] 0,047
nr EAN 4054228701467
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 585
Ciężar [kg] 0,041
nr EAN 4054228724558
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 655
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 4054228768231
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 2
Długość [mm] 665
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.