
| Rok prod. od | 201812 | 
| nr EAN | 4047024876590 | 

| Rok prod. od | 201812 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | 
| nr EAN | 4047026264760 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| nr EAN | 5012759533352 | 

| Kod silnika | 651950 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| EAN | 5012759597866 | 
| Stan | Fabrycznie nowy | 

| Ilość | 1 | 
| Stan | Fabrycznie nowy | 

| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| nr EAN | 8012510009420 | 

| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| nr EAN | 8012510025345 | 

| TECDOC-Nr silnika | 29251 | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| TECDOC-Nr silnika | 29251 | 
| Kod silnika | 651950 | 
| TECDOC-Nr silnika | 29251 | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| TECDOC-Nr silnika | 35871 | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Ciśnienie od [kPa] | 28,9 | 
| ciśnienie do [kPa] | 400 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,48 | 
| nr EAN | 8012510032589 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4082300619324 | 

| Kod silnika | 651958 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4082300710830 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 82 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nasadką rurową | 
| dla kodu SA | MA4 = Euro 5b | 
| nr EAN | 4082300768718 | 

| Kod silnika | 651950 | 
| Sposób montażu | Połączenie śrubowe | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4082300803167 | 

| Kod silnika | 651950 | 
| przykręcany | |
| z uszczelnieniem | |
| Ilość biegunów | 3 | 
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | 

| Kod silnika | OM 651.958 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074294895 | 

| Strona zabudowy | przed filtrem cząstek stałych | 
| Długość przewodu [mm] | 570 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik PTC | 
| Liczba zestyków | 2 | 

| Strona zabudowy | Recyrkulacja spalin | 
| Strona zabudowy | Strona niskiego ciśnienia | 
| TECDOC-Nr silnika | OM 651.958 | 
| Długość przewodu [mm] | 250 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik PTC | 
| Liczba zestyków | 2 | 

| Strona zabudowy | za katalizatorem | 
| Długość przewodu [mm] | 485 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik PTC | 
| Liczba zestyków | 2 | 

| Strona zabudowy | Recyrkulacja spalin | 
| TECDOC-Nr silnika | OM 651.950 | 
| dla numeru OE | A 009 153 51 28 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Liczba zestyków | 3 | 

| Układ wydechowy | do 2-częściowego układu wydechowego | 
| Wersja | 0009052706 | 
| TECDOC-Nr silnika | OM 651.950 | 
| Liczba zestyków | 3 | 
| Od ciśnienia [Pa] | 50000 | 
| Do ciśnienia [Pa] | 600000 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 

| TECDOC-Nr silnika | OM 651.950 | 
| Strona zabudowy | przed katalizatorem SCR | 
| Norma emisji spalin | Euro 6d-Temp | 
| Separacja bloków | |
| TECDOC-Nr silnika | OM 651.958 | 
| Strona zabudowy | przed katalizatorem SCR | 
| Norma emisji spalin | Euro 6d-Temp | 
| Napięcie [V] | 5 | 
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Długość przewodu [mm] | 540 | 
| Liczba przewodów | 2 | 
| Długość całkowita [mm] | 695 | 

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez dołączanego napędu wszystkich kół | 
| Strona zabudowy | z obu stron | 

| Strona zabudowy | z tyłu | 

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) | 

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,05 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) | 

| dla numeru OE | 906 540 0217 | 
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | 
| Długość [mm] | 1830 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 

| dla numeru OE | 906 540 0117 | 
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | 
| Długość [mm] | 1830 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 

| dla numeru OE | 000 905 3905 | 
| Długość przewodu [mm] | 500 | 
| Ilość połączeń | 2 | 

| Rok prod. od | 201803 | 
| Kod silnika | 651.950,651.958 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| nr EAN | 3276423664250 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | 651958 | 
| Ciężar [kg] | 0,01413 | 
| nr EAN | 4046001313967 | 

| Kod silnika | OM 651.955 D 22 LA | 
| --------------- | |
| Kod silnika | OM 651.955 D 22 LA | 
| Strona zabudowy | z tyłu | 
| Strona zabudowy | z przodu | 
| Długość [mm] | 50,4 | 
| Szerokość [mm] | 29,6 | 
| Wysokość [mm] | 27,8 | 
| Kolor | czarny | 
| Kształt | ustawiony pod kątem | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Powierzchnia | zagruntowany | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Cecha chemiczna | lakierowalny | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | V99-72-0001 | 
| Ciężar [kg] | 0,029 | 
| nr EAN | 4046001547546 | 

| Kod silnika | OM 651.955 D 22 LA | 
| Kod silnika | OM 651.955 D 22 LA | 
| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Opór [Ohm] | 680 | 
| alternatywnie | |
| Kolor | czarny | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Ciężar [kg] | 0,029 | 
| nr EAN | 4046001611070 | 

| Rok prod. od | 201812 | 
| Strona zabudowy | Rura rozdzielacza paliwa | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| nr EAN | 4062375210060 | 

Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) 314 CDI (910.131, 910.133, 910.030).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) 314 CDI (910.131, 910.133, 910.030) produkowanego od 2018.02
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 143 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 2018.02, i mocy silnika 143 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025