nr EAN | 4251475101037 |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
nr EAN | 4251475107053 |
nr EAN | 4047026511291 |
nr EAN | 5012759548677 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,013 |
dla numeru OE | 04E 919 501 B |
nr EAN | 4054224041727 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
dla numeru OE | 059 919 523 A |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4054224063187 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,024 |
dla numeru OE | 04L 906 433 B |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
nr EAN | 4054224068410 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Strona zabudowy | z przodu |
Ciężar [kg] | 0,004 |
dla numeru OE | 8Z0 820 535 B |
nr EAN | 4054224742730 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649925 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649994 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300804577 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 5903364316228 |
nr EAN | 5902659731722 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074248485 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074295038 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
nr EAN | 4010326815666 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,23 |
Ilość biegunów | 9 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
3 lata gwarancji | |
z przodu | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Ilość biegunów | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 059 919 523 A |
nr EAN | 4054228063183 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Kolor obudowy | czarny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Średnica [mm] | 24,85 |
Wysokość [mm] | 52 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4046001331220 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
nr EAN | 4046001686047 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025