Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » elektryka Saab 9000 liftback » przyrządy Saab 9000 liftback » czujniki, włącznik (nadajnik) Saab 9000 liftback

czujniki, włącznik (nadajnik) do SAAB 9000 liftback

wybierz typ samochodu SAAB 9000 liftback:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 2
Kolor zielony
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 19mm
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-957
nr EAN 5012759464748
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 3165142704784
Ilość podłączonych styków 2
Kolor zielony
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 19mm
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-957
nr EAN 5012759464748
Ilość podłączonych styków 2
Kolor niebieski
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 19mm
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-929
nr EAN 5012759464779
Długość [mm] 50,7
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 11
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Oznaczenie koloru niebieski
Punkt włączania [°C] 20
Ciężar [kg] 0,022
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 13 38 458
nr EAN 4027816176954
Długość [mm] 1000
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,120
dla numeru OE 62 38 313
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816271772
Opór [Ohm] 550
Wysokość [mm] 24
Długość przewodu [mm] 970
dla numeru artykułu 550068
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 5901779818931
Opór [Ohm] 920
Wysokość [mm] 24
dla numeru artykułu 550264
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 560
nr EAN 5901779818764
Długość [mm] 50,7
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 11
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Oznaczenie koloru niebieski
Punkt włączania [°C] 20
Ciężar [kg] 0,022
nr EAN 5907558548099
3 lata gwarancji
Ciężar [kg] 0,01
Liczba styków diagnostycznych (pinów) 2
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE)
Długość [mm] 50,7
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 11
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Oznaczenie koloru niebieski
Punkt włączania [°C] 20
Ciężar [kg] 0,022
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688535474
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540289
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.