Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » elektryka Renault 19 II Chamade (L53_) » przyrządy Renault 19 II Chamade (L53_) » czujniki, włącznik (nadajnik) Renault 19 II Chamade (L53_)

czujniki, włącznik (nadajnik) do RENAULT 19 II Chamade (L53_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 II Chamade (L53_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 450
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5012759376928
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
Wymiar gwintu M22*1.5
Rozmiar klucza 29MM
nr EAN 5012759989678
Ilość podłączonych styków 2
Kolor brązowy
Wymiar gwintu M14*1.25
Rozmiar klucza 24MM
nr EAN 5012759989685
Długość przewodu [mm] 280
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510049259
Wymiar gwintu M14x1,25
Rozmiar klucza 24
Temperatura ostrzegawcza [°c] 120
nr EAN 8012510041659
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510069233
Długość przewodu [mm] 290
Opór [Ohm] 240
nr EAN 8435050622032
Punkt włączania [°C] 125
nr EAN 8435050604410
Punkt włączania [°C] 120
nr EAN 8435050604472
Długość [mm] 285
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 77 00 855 719
nr EAN 4027816228936
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 5907558548105
Długość przewodu [mm] 280
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558574029
Ciśnienie [bar] 0,30
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 5902659723826
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 280
Ciężar [kg] 0,09
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 240
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 3276422540258
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 240
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 3276422541033
Punkt włączania [°C] 120
Wymiar gwintu M14x1.25
nr EAN 3531650029389
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650012039
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.