Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » elektryka Opel CORSA B (S93) » przyrządy Opel CORSA B (S93) » czujniki, włącznik (nadajnik) Opel CORSA B (S93)

czujniki, włącznik (nadajnik) do OPEL CORSA B (S93)

wybierz typ samochodu OPEL CORSA B (S93):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 600
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 550
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-959
nr EAN 5012759455562
Ilość podłączonych styków 2
Kolor niebieski
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 19mm
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-929
nr EAN 5012759464779
Długość [mm] 50,7
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 11
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Oznaczenie koloru niebieski
Punkt włączania [°C] 20
Ciężar [kg] 0,022
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 13 38 458
nr EAN 4027816176954
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,023
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816283812
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816018407
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,04
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816296065
Napięcie znamionowe [V] 12
Zakres temperatury do [°C] 250
Opór [Ohm] 5000
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Rodzaj wtyczki Wtyk płaski
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4082300096361
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta Bosch
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 302
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144550
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 7,4
nie dla wariantu wyposażenia 4mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rozmiar klucza 19
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 294
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze jasnoniebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300203431
Długość [mm] 50,7
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 11
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Oznaczenie koloru niebieski
Punkt włączania [°C] 20
Ciężar [kg] 0,022
nr EAN 5907558548099
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 5907558548143
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5901619568217
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 170
nr EAN 5901619521762
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 5902659783837
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 550
Głębokość zabudowy [mm] 34,5
Długość przewodu [mm] 605
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074434420
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074321355
3 lata gwarancji
Ciężar [kg] 0,01
Liczba styków diagnostycznych (pinów) 2
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE)
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688543899
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4044688586551
Liczba zestyków2
Liczba połączeń2
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650012169
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.