nr EAN | 4047026301274 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 250 |
nr EAN | 5012759455395 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 240 |
nr EAN | 5012759469316 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759518564 |
nr EAN | 5012759968840 |
Ciężar [kg] | 0,058 |
Opór [Ohm] | 250 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379053483 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379059171 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510080528 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510022566 |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
nr EAN | 8012510095119 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510022504 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050615119 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620878 |
Długość [mm] | 232 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,060 |
nr EAN | 4027816349709 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816451662 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186260 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 290 |
Ilość biegunów | 2 |
dla numeru OE | 82 00 468 645 |
dla numeru OE | 82 00 647 554 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300288513 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 290 |
Ilość biegunów | 2 |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300288384 |
Kolor | niebieski |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079381321 |
nr EAN | 4044079381390 |
dla numeru artykułu | 550537 |
Wysokość [mm] | 24 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5901779818900 |
Numer seryjny | K8805040 |
nr EAN | 5901159153751 |
nr EAN | 8001063845135 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 3 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5907558548235 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 250 |
nr EAN | 5907558585216 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5907558586091 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
nr EAN | 5901619521878 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor | szary |
średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
Średnica obudowy [mm] | 12 |
dla numeru OE | 1920 1J |
dla numeru OE | 77 00 101 451 |
dla numeru OE | 91159932 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 250 |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Opór [Ohm] | 250 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
Kolor | niebieski |
Ilość biegunów | 2 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4040074169155 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074287194 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688451668 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 250 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
nr EAN | 3276422540678 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 250 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 3276422540708 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ciężar [kg] | 0,073 |
nr EAN | 3276423661655 |
Kolor | niebieski |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4103590942180 |
Długość [mm] | 87,7 |
Szerokość [mm] | 55,5 |
Wysokość [mm] | 26 |
Ciężar [kg] | 0,042 |
Opór [Ohm] | 250 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
nr EAN | 4046001332678 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość biegunów | 3 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Ciężar [kg] | 0,02973 |
nr EAN | 4046001312885 |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Ilość biegunów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4046001364310 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 |
nr EAN | 3531650021253 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025