Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » elektryka Ford C-MAX (DM2) » przyrządy Ford C-MAX (DM2) » czujniki, włącznik (nadajnik) Ford C-MAX (DM2)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FORD C-MAX (DM2)

wybierz typ samochodu FORD C-MAX (DM2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026209990
Ilość podłączonych styków 2
Kolor szary
Wymiar gwintu M12x1.5
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759475461
Ilość podłączonych styków 2
Kolor szary
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759490471
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 458
nr EAN 5012759514016
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510075890
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510085462
Ilość biegunów 2
Opór [Ohm] 450
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050622681
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Opór [Ohm] 850
nr EAN 8435050624456
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy szary
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050617588
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4027816348672
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Ciężar [kg] 0,029
dla numeru OE 1 802 332
nr EAN 4054224064825
Ciężar [kg] 0,006
Ilość połączeń 2
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306262
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 400
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300306385
cena brutto:
44.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300401158
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8802055
nr EAN 5901159269742
Strona zabudowy Bagażnik
dla numeru OE 13578245
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281185
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury od [°C] 20
Zakres temperatury do [°C] 120
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281192
Status produktu: Normalny
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650012145
Status produktu: Normalny
nr EAN 3531650033409
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.