Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » elektryka Mitsubishi OUTLANDER II Van (CW_W) » przyrządy Mitsubishi OUTLANDER II Van (CW_W) » czujniki, włącznik (nadajnik) Mitsubishi OUTLANDER II Van (CW_W)

czujniki, włącznik (nadajnik) do MITSUBISHI OUTLANDER II Van (CW_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II Van (CW_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
Wymiar gwintu M12*1.5
Rozmiar klucza 19MM
nr EAN 5012759990209
Długość przewodu [mm] 970
Długość czujnika pomiarowego [mm] 32,6
nr EAN 8012510098479
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510006917
Punkt włączania [°C] 120
nr EAN 8435050615348
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050623220
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050624197
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 250
Opór [Ohm] 430
nr EAN 8435050623800
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050623794
Długość [mm] 210
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,050
dla numeru OE 9125463
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816286110
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306163
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 120
Punkt włączania [°C] 50
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074550700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
nr EAN 4010326815178
Długość [mm] 210
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,050
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688286116
Wymiar gwintu M12x1.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
nr EAN 3531650033515
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.