Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mini » elektryka Mini MINI (R50, R53) » przyrządy Mini MINI (R50, R53) » czujniki, włącznik (nadajnik) Mini MINI (R50, R53)

czujniki, włącznik (nadajnik) do MINI MINI (R50, R53)

wybierz typ samochodu MINI MINI (R50, R53):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,036
nr EAN 5050063244830
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379917051
Długość [mm] 66
Ilość połączeń 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,004
nr EAN 4027816260158
Gwint zewn. [mm] 3/8" - 18 NPTF
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,036
dla numeru OE 13 62 1 486 698
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054224024850
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,026
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054224068212
Długość [mm] 66
Ilość połączeń 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,004
nr EAN 5901619061893
Długość [mm] 66
Ilość połączeń 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,004
nr EAN 4044688260154
Gwint zewn. [mm] 3/8" - 18 NPTF
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,036
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054228024856
Wymagana ilość 1
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 32,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4046001800818
Długość [mm] 66
Materiał Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze złączem termokurczliwo-zaciskowym
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z jedną wtyczką
nr EAN 4062375127771
Wymiar gwintu 3/8x18 NPT
nr EAN 3531650033713
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.