Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92) » stabilizator, mocowanie Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92) » gumy stabilizatora Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92)

gumy stabilizatora do OPEL ASTRA F CLASSIC sedan (T92)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA F CLASSIC sedan (T92):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna [mm] 19
Średnica [mm] 21
średnica zewnętrzna [mm] 36,8
Długość 1/Długość 2 [mm] 40
nr EAN 8717109353426
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Grubość 1 [mm] 40
nr EAN 5012759451359
cena brutto:
13.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 21
nr EAN 4014870396626
Długość [mm] 42
Szerokość [mm] 38,0
Grubość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 21,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,40
dla numeru OE 03 50 161
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816306238
Długość [mm] 44
Szerokość [mm] 32,5
Grubość [mm] 23,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 0,035
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816380511
Długość [mm] 44
Szerokość [mm] 31,0
Grubość [mm] 24,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Ciężar [kg] 0,045
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816380528
Szerokość [mm] 31,0
Średnica wewnętrzna [mm] 17,0
średnica zewnętrzna [mm] 44,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,079
nr EAN 4054224095928
Strona zabudowy z przodu
Numer seryjny K4231704
nr EAN 5901159195812
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Długość [mm] 42
Szerokość [mm] 38,0
Grubość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 21,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,40
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 3501610000017
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm] 19
Średnica stabilizatora [mm] 21
nr EAN 4040074332818
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 31
Średnica wewnętrzna [mm] 20
Rodzaj połączenia Torba
Średnica stabilizatora [mm] 48,5
Długość opakowania [cm] 4,5
Szerokość opakowania [cm] 3
Wysokość opakowania [cm] 2,5
nr EAN 4044197803354
PODUSZKA STABILIZATORA OPEL
oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] : 21
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0350204
Numer dostawcy: 13208047
Strona zabudowy z prawej
Masa [g] 36
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8033989115665
Strona zabudowyOś przednia, na dole
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]23,5
Długość [mm]44
Szerokość [mm]32,5
wymagana liczba2
Średnica wewnętrzna [mm]20
Strona zabudowyOś przednia, na górze
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]24
Długość [mm]44
Szerokość [mm]31
wymagana liczba2
Średnica wewnętrzna [mm]24
Strona zabudowyOś przednia
wymagana liczba2
Średnica wewnętrzna [mm]21
cena brutto:
13.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 20
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Długość [mm] 39,3
Ciężar [kg] 0,039
nr EAN 8435130357854
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy na dole
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 22
dla numeru OE 350205
nr EAN 3660872409577
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy góra
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 22
dla numeru OE 350204
nr EAN 3660872409584
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 19
nr EAN 5413978175451
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
parzyste numery artykułów VKDS 355007
nr EAN 7316579311670
Długość [mm] 42
Szerokość [mm] 38,0
Grubość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 21,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,40
nr EAN 4044688306234
Długość [mm] 44
Szerokość [mm] 32,5
Grubość [mm] 23,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 4044688380517
Długość [mm] 44
Szerokość [mm] 31,0
Grubość [mm] 24,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Ciężar [kg] 0,045
nr EAN 4044688380524
cena brutto:
11.00 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229956403
cena brutto:
11.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 21
Zamiana tylko w parach 
Ilość na oś 2
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
gumy stabilizatora

Gumy stabilizatorów w najlepszych cenach.

 

Guma stabilizatora jest elementem łączącym drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Jej zadaniem jest wytłumienie wibracji pochodzących od zawieszenia, w tym samym czasie wyciszając pracę stabilizatora. Ich ewentualne wybicie lub zużycie powoduje wydobywanie się specyficznego stukotu w okolicy zawierzenia. Natomiast sam stabilizator znacząco traci na swojej funkcjonalności.

Awarie gum stabilizatora.

 

Wbrew temu uszkodzona guma stabilizatora nie wpływa znacząco na samo prowadzenie samochodu i nie powoduje zagrożenia w ruchu. Jednakże dźwięk wydobywający się z zepsutej części psuje wszelkie walory związane z jazdą. Zaradzi temu tania i prosta naprawa, którą możesz wykonać za pomocą części dostępnych na e-autoparts.pl 

Wymiana gum stabilizatora.

 

Specyfika polskich dróg sprawia, że gumy stabilizatora nie potrzebują dużo czasu, by mieć już sygnały znaczącego zużycia. Charakterystyczne piski oraz donośne stuki z okolic zawierzenia sygnalizują konieczność wymiany gum stabilizatora. Szeroka oferta producentów sprawi, że odnajdziemy potrzebną nam część, która będzie naprawdę dobrze wykonana. Proces naprawy rozpoczynamy od podniesienia samochodu lub wjazdu na kanał. Później demontujemy śruby mocujące obejmę, by następnie wyjąć znajdujące się pod nią gumę stabilizatora. Z racji ulokowania części, na śrubach i obejmie może objawić się korozja utrudniająca ich odkręcenie. Może to znacząco utrudnić demontaż, ponieważ niewykluczona byłaby konieczność rozcięcia śrub. Wiązałoby się to z późniejszym nawierceniem oraz gwintowaniem otworów, co znacząco wydłuża tą prozaicznie prostą czynność wymiany gum stabilizatora. Ich zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 

Popularnymi producentami gum stabilizatora są:

  • Febi
  • Febest
  • Bilstein
  • Vaico
  • Meyle
  • Original Imperium 
  • Swag
  • Birth 
  • Lemforder.
  • SIDEM

Polskie drogi zazwyczaj kojarzą się z dziurawą nawierzchnią. Przez takie warunki jazdy zawieszenie samochodu zużywa się dużo szybciej niż w innych krajach. Dlatego w przypadku zakupu samochodu używanego często można się spotkać z wytłuczonym zawieszeniem. Guma stabilizatora to jedna z części zawieszenia samochodowego. Łączą one drążek stabilizatora z ramą. Jest to część, która często ulega uszkodzeniom. Gdy gumowa tuleja zostanie zniszczona, słyszane są stuki podczas jazdy. Uszkodzenie gumy stabilizatora nie powoduje większych usterek, jedynym skutkiem uszkodzenia są drażniące uderzenia lub skrzypienie na nierównościach. Gum stabilizatora nie da się naprawić, dlatego gdy zostanie uszkodzona, należy ją wymienić na nową. W celu diagnozy najłatwiej jest nacisnąć energicznie z jednej strony samochodu, gdy usłyszymy skrzypienie, gumy nadają się do wyrzucenia. Na stabilizatorze zamontowane są dwie gumy wygłuszające, najlepiej wymienić obie, ze względu na ich niską cenę.
Najlepiej kupić gumy wykonane z wysokiej jakości materiałów, które wytrzymają o wiele dłużej, kosztują niewiele, a pozwolą przejechać dłużej bez uciążliwych odgłosów z zawieszenia. Aby wybrać idealne gumy stabilizatora, należy zmierzyć drążek stabilizujący. Wymiana jest prosta, jedynym utrudnieniem jest położenie gum, które są pod samochodem, dlatego trzeba go podnieść. Podczas montażu, niektórzy popełniają błąd, który powoduje szybkie zużycie gum i ponowienie objawów zużycia. Błędem tym jest smarowanie drążka smarem grafitowym przed montażem. Stabilizator to element samochodu zapobiegający nadmiernemu pochyłowi samochodu podczas skrętu. Pozwala to na zwiększenie precyzji i bezpieczeństwa kierowania pojazdem. Połączony jest on z łącznikami stabilizatora. Niektóre samochody posiadają dwa stabilizatory: jeden z przodu, a drugi z tyłu. Sprawia to, że samochód bardzo dobrze trzyma się drogi.