Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Opel MOKKA / MOKKA X (J13) » stabilizator, mocowanie Opel MOKKA / MOKKA X (J13) » gumy stabilizatora Opel MOKKA / MOKKA X (J13)

gumy stabilizatora do OPEL MOKKA / MOKKA X (J13)

wybierz typ samochodu OPEL MOKKA / MOKKA X (J13):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 25,00
nr EAN 4014870409562
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 26,00
Szerokość 1 [mm] 44,50
Szerokość 2 [mm] 26,50
nr EAN 4014870621674
Długość [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,059
dla numeru OE 4D0 411 327 G
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816100225
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Ciężar [kg] 0,06
dla numeru OE 8K0 411 327 B
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816313434
Średnica wewnętrzna [mm] 24,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,06
dla numeru OE 8K0 411 327 A
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816315513
Długość [mm] 100
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,080
nr EAN 4054224061749
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 23,4
Ilość na oś 2
nr EAN 4047437506718
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4047437506732
Jednostkaszt.
Lokalizacja w aucieOś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]23,4
Ilość na oś2
EAN4047437506718
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
11.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Długość [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,059
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5901619593394
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 23,4
Ilość na oś 2
nr EAN 5903766316512
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm] 25
nr EAN 4040074183946
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074214053
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaskami zaciskowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Jednostka ilości Zestaw
nr EAN 4040074263396
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaskami zaciskowymi
Jednostka ilości Zestaw
nr EAN 4040074263433
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 24,8
Ciężar [kg] 0,170
Wymagana ilość 2
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096530371
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Średnica [mm] 26
Ciężar [kg] 0,190
Wymagana ilość 2
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096747786
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 4,5
Szerokość opakowania [cm] 4,5
Wysokość opakowania [cm] 4,5
nr EAN 4044197974085
Materiał Guma
Masa [g] 63
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 25
Długość [mm] 44
nr EAN 8033989125459
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 25
Długość [mm] 44
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 8435130366863
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 26,8
dla numeru OE 4D0411327G
nr EAN 3660872325563
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 26
dla numeru OE 8K0411327B
nr EAN 3660872415066
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 23,4
nr EAN 5413978233243
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Wysokość [mm] 44,5
Średnica wewnętrzna [mm] 23
parzyste numery artykułów VKDS 351007
nr EAN 7316579453080
Długość [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,059
nr EAN 4044688570154
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 4044688563941
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Średnica wewnętrzna [mm] 24
Wymagana ilość 2
nr EAN 5902275658168
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
gumy stabilizatora

Gumy stabilizatorów w najlepszych cenach.

 

Guma stabilizatora jest elementem łączącym drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Jej zadaniem jest wytłumienie wibracji pochodzących od zawieszenia, w tym samym czasie wyciszając pracę stabilizatora. Ich ewentualne wybicie lub zużycie powoduje wydobywanie się specyficznego stukotu w okolicy zawierzenia. Natomiast sam stabilizator znacząco traci na swojej funkcjonalności.

Awarie gum stabilizatora.

 

Wbrew temu uszkodzona guma stabilizatora nie wpływa znacząco na samo prowadzenie samochodu i nie powoduje zagrożenia w ruchu. Jednakże dźwięk wydobywający się z zepsutej części psuje wszelkie walory związane z jazdą. Zaradzi temu tania i prosta naprawa, którą możesz wykonać za pomocą części dostępnych na e-autoparts.pl 

Wymiana gum stabilizatora.

 

Specyfika polskich dróg sprawia, że gumy stabilizatora nie potrzebują dużo czasu, by mieć już sygnały znaczącego zużycia. Charakterystyczne piski oraz donośne stuki z okolic zawierzenia sygnalizują konieczność wymiany gum stabilizatora. Szeroka oferta producentów sprawi, że odnajdziemy potrzebną nam część, która będzie naprawdę dobrze wykonana. Proces naprawy rozpoczynamy od podniesienia samochodu lub wjazdu na kanał. Później demontujemy śruby mocujące obejmę, by następnie wyjąć znajdujące się pod nią gumę stabilizatora. Z racji ulokowania części, na śrubach i obejmie może objawić się korozja utrudniająca ich odkręcenie. Może to znacząco utrudnić demontaż, ponieważ niewykluczona byłaby konieczność rozcięcia śrub. Wiązałoby się to z późniejszym nawierceniem oraz gwintowaniem otworów, co znacząco wydłuża tą prozaicznie prostą czynność wymiany gum stabilizatora. Ich zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 

Popularnymi producentami gum stabilizatora są:

  • Febi
  • Febest
  • Bilstein
  • Vaico
  • Meyle
  • Original Imperium 
  • Swag
  • Birth 
  • Lemforder.
  • SIDEM

Polskie drogi zazwyczaj kojarzą się z dziurawą nawierzchnią. Przez takie warunki jazdy zawieszenie samochodu zużywa się dużo szybciej niż w innych krajach. Dlatego w przypadku zakupu samochodu używanego często można się spotkać z wytłuczonym zawieszeniem. Guma stabilizatora to jedna z części zawieszenia samochodowego. Łączą one drążek stabilizatora z ramą. Jest to część, która często ulega uszkodzeniom. Gdy gumowa tuleja zostanie zniszczona, słyszane są stuki podczas jazdy. Uszkodzenie gumy stabilizatora nie powoduje większych usterek, jedynym skutkiem uszkodzenia są drażniące uderzenia lub skrzypienie na nierównościach. Gum stabilizatora nie da się naprawić, dlatego gdy zostanie uszkodzona, należy ją wymienić na nową. W celu diagnozy najłatwiej jest nacisnąć energicznie z jednej strony samochodu, gdy usłyszymy skrzypienie, gumy nadają się do wyrzucenia. Na stabilizatorze zamontowane są dwie gumy wygłuszające, najlepiej wymienić obie, ze względu na ich niską cenę.
Najlepiej kupić gumy wykonane z wysokiej jakości materiałów, które wytrzymają o wiele dłużej, kosztują niewiele, a pozwolą przejechać dłużej bez uciążliwych odgłosów z zawieszenia. Aby wybrać idealne gumy stabilizatora, należy zmierzyć drążek stabilizujący. Wymiana jest prosta, jedynym utrudnieniem jest położenie gum, które są pod samochodem, dlatego trzeba go podnieść. Podczas montażu, niektórzy popełniają błąd, który powoduje szybkie zużycie gum i ponowienie objawów zużycia. Błędem tym jest smarowanie drążka smarem grafitowym przed montażem. Stabilizator to element samochodu zapobiegający nadmiernemu pochyłowi samochodu podczas skrętu. Pozwala to na zwiększenie precyzji i bezpieczeństwa kierowania pojazdem. Połączony jest on z łącznikami stabilizatora. Niektóre samochody posiadają dwa stabilizatory: jeden z przodu, a drugi z tyłu. Sprawia to, że samochód bardzo dobrze trzyma się drogi.