Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » sprzęgło Opel CORSA B (S93) » koło zamachowe, dwumasowe Opel CORSA B (S93)

koło zamachowe, dwumasowe do OPEL CORSA B (S93)

wybierz typ samochodu OPEL CORSA B (S93):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Liczba otworów do mocowania 6
nr EAN 4005108579836
Liczba śrub 6
nr EAN 4005108524638
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Liczba otworów do mocowania 6
nr EAN 4005108837608
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem prowadzącym
nr EAN 4014870135485
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem prowadzącym
Ilość zębów 129
nr EAN 4014870135416
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami koła zamachowego
nr EAN 4013872373055
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami koła zamachowego
nr EAN 4013872760954
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami koła zamachowego
nr EAN 4013872760602
Średnica [mm] 280
Rodzaj sprzęgła dla sprzęgła mokrego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami koła zamachowego
nr EAN 4013872806898
Jednostkaszt.
Artykuł oraz informacja uzupełniającaBez łożyska prowadzącego
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZe śrubami koła zamachowego
Średnica [mm]280
Typ skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
EAN4059923005834
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
1,079.01 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego LUK
średnica zewnętrzna [mm] 289
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 64,23
Ciężar [kg] 12,885
nr EAN 3276428362243
cena brutto:
1,134.99 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego SACHS
średnica zewnętrzna [mm] 287,55
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 58,7
Ciężar [kg] 11,96
nr EAN 3276428365312
cena brutto:
1,068.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego LUK
średnica zewnętrzna [mm] 289,00
Liczba otworów do mocowania 6
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 64,23
Ciężar [kg] 12,32
nr EAN 3276428365428
cena brutto:
1,167.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego SACHS
średnica zewnętrzna [mm] 287,55
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 59,20
Ciężar [kg] 11,88
nr EAN 3276428365442
cena brutto:
1,374.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego SACHS
średnica zewnętrzna [mm] 287,55
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 59,20
Ciężar [kg] 11,87
nr EAN 3276428365459
cena brutto:
2,486.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Liczba otworów do mocowania 6
Ciężar [kg] 11,82
nr EAN 3276428367446
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło zamachowe, dwumasowe

Koła dwumasowe


koła dwumasowe w e-autoparts.pl Idea koła dwumasowego powstała w firmie LUK, producenta sprzęgieł na potrzeby koncernów samochodowych. Przyczynkiem do rozpoczęcia prac nad kołem dwumasowym na początku lat osiemdziesiątych, był on spowodowany wzrostem mocy silników spalinowych, zwłaszcza z zapłonem samoczynnym. Wzrost mocy powodował przekazywanie na układ napędowy samochodu zwiększonych drgań pochodzących z wału korbowego silnika. Tradycyjne metody tłumienia tych drgań przy pomocy tłumików drgań, w które wyposażona była tarcza sprzęgłowa przestały wystarczać. Zakres pracy sprężyn w tarczy sprzęgłowej był zbyt mały aby skutecznie tłumic drgania przekazywane z wału korbowego. koło dwumasowe LUK zamachoweKonstruktorzy Luk zaprojektowali i wykonali dzielone kolo dwumasowe z systemem sprężynowym wewnątrz koła. Takie rozwiązanie pozwoliło na skuteczniejsze tłumienie drgań, a tym samym zmniejszenie awaryjności całego układu napędowego.
Obecne rozwiązania kół dwumasowych cechuje znaczna oszczędność materiału zużytego do jego produkcji w porównaniu z poprzednikami oraz lepsza skuteczność tłumienia.

Przyczyny uszkodzeń koła dwumasowego


Koło dwumasowe, zamachowe chociaż sprawia wrażenie niezwykle masywnego i trwałego, jest mechanizmem dosyć wrażliwym na uszkodzenia spowodowane niewłaściwym montażem oraz niewłaściwa pracą silnika a także sposobem jazdy prowadzącego pojazd. W przypadku montażu wymagane są specjalistyczne narzędzia i precyzja samego montażu. Konieczne jest zastosowanie współosiowości wałka skrzyni biegów i piasty koła. Wypadanie zapłonu lub inne problemy z nim związane, mogą powodować przekazywanie ekstremalnych pików drgań na koło, które może z czasem uszkodzić się. Wolna jazda na wysokim biegu, oraz problemy z uruchamianiem samochodu to też czynniki wpływające na żywotność koła dwumasowego.
 
koło dwumasowe Sachs koło dwumasowe LUK Koło dwumasowe Valeo

informacje dodatkowe: