Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » sprzęgło Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) » koło zamachowe, dwumasowe Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ)

koło zamachowe, dwumasowe do VOLKSWAGEN CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Liczba otworów do mocowania 6
nr EAN 4005108579836
Liczba śrub 6
nr EAN 4005108524638
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Liczba otworów do mocowania 6
nr EAN 4005108837608
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami koła zamachowego
nr EAN 4013872760954
Średnica [mm] 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami koła zamachowego
nr EAN 4013872760602
cena brutto:
1,098.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego LUK
średnica zewnętrzna [mm] 289
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 64,23
Ciężar [kg] 12,885
nr EAN 3276428362243
cena brutto:
1,068.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego LUK
średnica zewnętrzna [mm] 289,00
Liczba otworów do mocowania 6
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 64,23
Ciężar [kg] 12,32
nr EAN 3276428365428
cena brutto:
1,183.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego SACHS
średnica zewnętrzna [mm] 287,55
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 59,20
Ciężar [kg] 11,88
nr EAN 3276428365442
cena brutto:
1,374.00 zł
 Kup
Wersja silnika dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
dla producenta koła zamachowego SACHS
średnica zewnętrzna [mm] 287,55
Liczba otworów do mocowania 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Moment dokręcenia [Nm] 60
dla głębokości koła zamachowego [mm] 59,20
Ciężar [kg] 11,87
nr EAN 3276428365459
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło zamachowe, dwumasowe

Koła dwumasowe


koła dwumasowe w e-autoparts.pl Idea koła dwumasowego powstała w firmie LUK, producenta sprzęgieł na potrzeby koncernów samochodowych. Przyczynkiem do rozpoczęcia prac nad kołem dwumasowym na początku lat osiemdziesiątych, był on spowodowany wzrostem mocy silników spalinowych, zwłaszcza z zapłonem samoczynnym. Wzrost mocy powodował przekazywanie na układ napędowy samochodu zwiększonych drgań pochodzących z wału korbowego silnika. Tradycyjne metody tłumienia tych drgań przy pomocy tłumików drgań, w które wyposażona była tarcza sprzęgłowa przestały wystarczać. Zakres pracy sprężyn w tarczy sprzęgłowej był zbyt mały aby skutecznie tłumic drgania przekazywane z wału korbowego. koło dwumasowe LUK zamachoweKonstruktorzy Luk zaprojektowali i wykonali dzielone kolo dwumasowe z systemem sprężynowym wewnątrz koła. Takie rozwiązanie pozwoliło na skuteczniejsze tłumienie drgań, a tym samym zmniejszenie awaryjności całego układu napędowego.
Obecne rozwiązania kół dwumasowych cechuje znaczna oszczędność materiału zużytego do jego produkcji w porównaniu z poprzednikami oraz lepsza skuteczność tłumienia.

Przyczyny uszkodzeń koła dwumasowego


Koło dwumasowe, zamachowe chociaż sprawia wrażenie niezwykle masywnego i trwałego, jest mechanizmem dosyć wrażliwym na uszkodzenia spowodowane niewłaściwym montażem oraz niewłaściwa pracą silnika a także sposobem jazdy prowadzącego pojazd. W przypadku montażu wymagane są specjalistyczne narzędzia i precyzja samego montażu. Konieczne jest zastosowanie współosiowości wałka skrzyni biegów i piasty koła. Wypadanie zapłonu lub inne problemy z nim związane, mogą powodować przekazywanie ekstremalnych pików drgań na koło, które może z czasem uszkodzić się. Wolna jazda na wysokim biegu, oraz problemy z uruchamianiem samochodu to też czynniki wpływające na żywotność koła dwumasowego.
 
koło dwumasowe Sachs koło dwumasowe LUK Koło dwumasowe Valeo

informacje dodatkowe: