TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Materiał | Miedź |
Kształt | Wersja A |
DIN / ISO | 7603 |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Długość [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 17 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 059 103 193 S1 |
nr EAN | 5050063229585 |
Długość [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 x 22 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
nr EAN | 3358962201254 |
Numer podwozia od | 8D-S-130001- |
Numer podwozia od | 8D-T-064173- |
Długość [mm] | 18 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 x 18 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rozmiar klucza | 19 |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
nr EAN | 3358960497109 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Materiał | Miedź |
Kształt | Wersja A |
DIN / ISO | 7603 |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x22 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Rozmiar klucza | 19 mm |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x16 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Rozmiar klucza | 19 mm |
alternatywny zestaw naprawczy | 878.070 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x16 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Rozmiar klucza | 19 mm |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
Materiał | Miedź |
Ciężar [kg] | 0,002 |
dla numeru OE | N 043 854 1 |
nr EAN | 4027816194224 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia od | 8D-S-130 001 |
Długość [mm] | 18 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
dla numeru OE | N 906 606 01 |
nr EAN | 4027816153221 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Długość [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 17 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,078 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
dla numeru OE | 059 103 193 |
nr EAN | 4027816192947 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Długość [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 17 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816194019 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
TECDOC-Nr silnika | 26491 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Długość [mm] | 29,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
dla numeru OE | N 908 132 02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816153740 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
TECDOC-Nr silnika | 26491 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Wymagana ilość | 1 |
Długość [mm] | 29,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | N 908 132 02 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816488712 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
Materiał | Miedź |
Ciężar [kg] | 0,002 |
nr EAN | 4044688194220 |
TECDOC-Nr silnika | 9516 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Numer podwozia od | 8D-S-130 001 |
Długość [mm] | 18 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
nr EAN | 4044688153227 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Długość [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 17 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,078 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
nr EAN | 4044688192943 |
TECDOC-Nr silnika | 4197 |
Rok prod. | 199501 |
Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
Długość [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
Rozmiar klucza | 17 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688638458 |
kod | ACK |
Numer podwozia do | 8D-S-130000 |
Materiał | Miedź |
średnica zewnętrzna [mm] | 31 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 |
DIN / ISO | 7603 |
Kształt | Wersja A |
Grubość [mm] | 2 |
kod | ACK |
Numer podwozia od | 8D-S-130001 |
kod | ALG |
Numer podwozia od | 8D-S-130001 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 110 600 |
Długość [mm] | 18 |
Długość gwintu [mm] | 18 |
Materiał | Stal |
Rozmiar klucza | 19 |
Długość całkowita [mm] | 25 |
Klasa wytrzymałości | 6.9 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
TECDOC-Nr silnika | 26491 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Długość [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
Długość gwintu [mm] | 22 |
Wymagana ilość | 1 |
Materiał | Stal |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
dla numeru OE | N 908 132 02 |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Ciężar [kg] | 0,0637 |
nr EAN | 4046001489303 |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Materiał | Stal |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Wymagana ilość | 1 |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,008 |
nr EAN | 4046001642555 |
TECDOC-Nr silnika | 13930 |
TECDOC-Nr silnika | 13931 |
TECDOC-Nr silnika | 34900 |
TECDOC-Nr silnika | 26491 |
TECDOC-Nr silnika | 13932 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Wymagana ilość | 1 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
dla numeru OE | N 016 027 6 |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
Materiał | Stal |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,018 |
nr EAN | 4046001642944 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro produkowanego od 1996.10 do roku 2001.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.10 do roku 2001.08, i mocy silnika 193 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025