Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ kierowniczy Bmw 4 kabriolet (G23, G83) » końcówki drążków kierowniczych Bmw 4 kabriolet (G23, G83)

końcówki drążków kierowniczych do BMW 4 kabriolet (G23, G83)

wybierz typ samochodu BMW 4 kabriolet (G23, G83):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm]150
Średnica sworznia [mm]16,2
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
sparowany numer artykułu840 1615 10
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Długość przegub osiowy [mm]251
Długość [mm]150
Średnica sworznia [mm]16,2
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
sparowany numer artykułu840 1614 10
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]149
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
sparowany numer artykułu44302 01
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]149
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
sparowany numer artykułu44301 01
Średnica 1 [mm]17,1
Kształtprosty
MateriałAluminium
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]68
Długość 2 [mm]29,2
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
sparowany numer artykułuBM-ES-17423
Średnica 1 [mm]17,1
Kształtprosty
MateriałAluminium
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]68
Długość 2 [mm]29,2
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
sparowany numer artykułuBM-ES-17424
Długość [mm]273
Średnica 1 [mm]16,7
Podwoziedla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M16X1.5
Długość [mm]267,5
Średnica 1 [mm]14,4
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.