Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ kierowniczy Bmw 5 (E60) » końcówki drążków kierowniczych Bmw 5 (E60)

końcówki drążków kierowniczych do BMW 5 (E60)

wybierz typ samochodu BMW 5 (E60):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu F16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 16,2
Długość [mm] 160
nr EAN 8717109339529
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 240
Rozmiar gwintu 1 MM16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM18X1.5 RHT
nr EAN 8717109346091
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 3358960635679
Długość [mm] 180
Szerokość [mm] 45
Wysokość [mm] 110
nr EAN 5012759346952
Długość [mm] 262
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 40
nr EAN 5012759350096
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5 A
Rozmiar gwintu 2 M18x1,5 A
Długość przegub osiowy [mm] 240
nr EAN 4014870432782
Wymiar stożka [mm] 16
Wymiar gwintu M16x1,5
nr EAN 4014870433307
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,710
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816272045
Strona zabudowy z lewej
Wymiar stożka [mm] 16
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu FM16X1.5R
Długość [mm] 153
nr EAN 5902473018801
Wymiar gwintu MM18X1.5R
Długość [mm] 240
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5902473026349
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Numer seryjny 4302505
nr EAN 5901159130493
Strona zabudowy zewnętrzny
Numer seryjny K4312632
nr EAN 5901159196116
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
nr EAN 4047437083882
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437310421
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
nr EAN 5901619504062
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5901619593912
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 293
nr EAN 5903364315825
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 156
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
nr EAN 4040074231623
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 239
Rozmiar gwintu 1 M18x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
nr EAN 4040074420218
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 239
Rozmiar gwintu 1 M18x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074196281
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 262
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M18X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197316861
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 16,2
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 160
Długość 2 [mm] 32
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4044197329366
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 16x1,5
nr EAN 5703858668075
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 260
nr EAN 5703858819095
Ciężar netto [g] 770
nr EAN 5902048879479
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]152
Wymiar stożka [mm]16
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 160
Ciężar [kg] 0,761
nr EAN 8435130338679
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 240
Ciężar [kg] 0,650
nr EAN 8435130338747
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 153
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
nr EAN 5413978170524
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu +
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 240
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978170883
parzyste numery artykułów VKDY 318510
nr EAN 7316577894731
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,710
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688546098
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 152
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
Wymiar gwintu M14x1,5
nr EAN 3322937464364
Wyświetlanie od 1 do 33 (z 33 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.