
| Strona zabudowy | z przodu |
| Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
| Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
| Długość [mm] | 230 |
| nr EAN | 8717109492767 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
| Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
| Długość [mm] | 230 |
| nr EAN | 8717109493719 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 162 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT |
| Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
| nr EAN | 8717109492859 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Ciężar [kg] | 0,730 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 5050063602869 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,710 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 5050063600070 |

| Długość [mm] | 163 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,40 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| dla numeru OE | 56540-2H000 |
| nr EAN | 5050063054842 |

| Długość [mm] | 250 |
| Szerokość [mm] | 58 |
| Wysokość [mm] | 72 |
| nr EAN | 5012759433973 |

| Długość [mm] | 250 |
| Szerokość [mm] | 58 |
| Wysokość [mm] | 72 |
| nr EAN | 5012759433966 |

| Długość [mm] | 180 |
| Szerokość [mm] | 36 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| nr EAN | 5012759435083 |

| Długość [mm] | 163 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,40 |
| dla numeru OE | 56540-2H000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| nr EAN | 4027816334484 |

| parzyste numery artykułów | 34660 |
| Długość [mm] | 230 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | fosforanowany |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,68 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4027816346593 |

| parzyste numery artykułów | 34659 |
| Długość [mm] | 230 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | fosforanowany |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,68 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4027816346609 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1,25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 229,6 |
| parzyste numery artykułów | 34998 01 |
| nr EAN | 4047437366732 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1,25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 229,6 |
| parzyste numery artykułów | 34997 01 |
| nr EAN | 4047437366756 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 161,7 |
| nr EAN | 4047437366794 |

| Długość [mm] | 163 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,40 |
| nr EAN | 5901619507841 |

| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 184,5 |
| Średnica 1 [mm] | 14,5 |
| Rodzaj połączenia | Pojemnik |
| Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
| Długość opakowania [cm] | 31,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5 |
| nr EAN | 4044197473663 |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Zbieżność stożka | 1/8 |
| Długość [mm] | 230 |
| Wymiar gwintu | FM14x1,5R |
| Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R |
| parzyste numery artykułów | 81037 |
| nr EAN | 5413978206377 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Zbieżność stożka | 1/8 |
| Długość [mm] | 230 |
| Wymiar gwintu | FM14x1,5R |
| Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R |
| parzyste numery artykułów | 81036 |
| nr EAN | 5413978206384 |

| Długość [mm] | 163 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,40 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| dla numeru OE | 56540-2H000 |
| nr EAN | 4044688562272 |

| parzyste numery artykułów | 90 93 4660 |
| Długość [mm] | 230 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | fosforanowany |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,68 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4044688564788 |

| parzyste numery artykułów | 90 93 4659 |
| Długość [mm] | 230 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | fosforanowany |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,68 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4044688564795 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Długość [mm] | 163 |
| Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 3322938213510 |

| Długość [mm] | 230 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| parzyste numery artykułów | JTE2150 |
| nr EAN | 3322938213107 |

| Długość [mm] | 230 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| parzyste numery artykułów | JTE2149 |
| nr EAN | 3322938213114 |

| Strona zabudowy | z lewej |
| nr EAN | 5900427548879 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 5900427548886 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025