Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » końcówki drążków kierowniczych Mazda 3 sedan (BM_, BN_)

końcówki drążków kierowniczych do MAZDA 3 sedan (BM_, BN_)

wybierz typ samochodu MAZDA 3 sedan (BM_, BN_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 219
Rozmiar gwintu 1 MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM14X1.5 RHT
nr EAN 8717109666885
Długość [mm] 144
Szerokość [mm] 97
Wysokość [mm] 63
nr EAN 5012759980095
Długość [mm] 144
Szerokość [mm] 97
Wysokość [mm] 63
nr EAN 5012759980101
Długość [mm] 236
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 40
nr EAN 5012759982433
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Gwint zewn. [mm] M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 181
parzyste numery artykułów 38400 01
nr EAN 4047437460676
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 181
parzyste numery artykułów 38399 01
nr EAN 4047437460690
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 200
nr EAN 4047437460775
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 181
Rozmiar gwintu 1 12x1,25
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
parzyste numery artykułów 35-16 020 0047
nr EAN 4040074250631
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 181
Rozmiar gwintu 1 12x1,25
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
parzyste numery artykułów 35-16 020 0046
nr EAN 4040074250648
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 218
Rozmiar gwintu 1 14x1,5
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074291726
Długość [mm] 220
Ciężar [kg] 0,520
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M14x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096735240
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 15,5
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 182
Długość 2 [mm] 26
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197017973
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 15,5
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 182
Długość 2 [mm] 26
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197017980
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 236
Gwint zewn. 1 [mm] M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M14 x 1,50 RHT M
nr EAN 4058787301359
Indeks: OYO 30K3066-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄZEK KIEROWNICZY MAZDA
Opis: MAZDA 6 2012->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : GHT232240A
Numer dostawcy: 30K3066-OYO
Parametry:oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 219
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978254477
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 181
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,8
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
parzyste numery artykułów 51937
nr EAN 5413978254446
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 181
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,8
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
parzyste numery artykułów 51936
nr EAN 5413978254460
parzyste numery artykułów 83 94 8134
Długość [mm] 181
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 19
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688481337
parzyste numery artykułów 83 94 8133
Długość [mm] 181
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 19
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688481344
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 200
nr EAN 3322938396626
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Gwint zewn. [mm] M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 181
nr EAN 3322938396602
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 181
nr EAN 3322938396619
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.