Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » końcówki drążków kierowniczych Chrysler VOYAGER II (ES)

końcówki drążków kierowniczych do CHRYSLER VOYAGER II (ES)

wybierz typ samochodu CHRYSLER VOYAGER II (ES):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 135
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 80
nr EAN 5012759400395
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 137
Gwint wewnętrzny [mm] 14X1,5
Długość gwintu [mm] 74
Wysokość zabudowy 81,5
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 8033001500134
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny K4318502
nr EAN 5901159379205
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 119
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074547847
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]135
Szerokość [mm]40
Wysokość [mm]80
Wymiar gwintuM12x1.25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 309
Ciężar [kg] 0,600
nr EAN 8435130310552
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 313
Ciężar [kg] 0,58
nr EAN 8435130310668
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 115
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,8
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978170920
Długość [mm] 115
Rozmiar gwintu 1 M14 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDY 318911
nr EAN 7316579515245
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.