Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 243 |
Długość [mm] | 189 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
sparowany numer artykułu | 840 1550 10 |
Długość [mm] | 189 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
sparowany numer artykułu | 840 1549 10 |
Długość [mm] | 237 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,632 |
dla numeru OE | 205 460 04 05 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4054224064085 |
Parzyste numery artykułów | 180559 |
Długość [mm] | 189 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg] | 0,912 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką |
EAN | 4054224805602 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Parzyste numery artykułów | 180560 |
Długość [mm] | 189 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,912 |
EAN | 4054224805596 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
nr EAN | 4047437449985 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 38197 01 |
nr EAN | 4047437453784 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 38196 01 |
nr EAN | 4047437453807 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Średnica 1 [mm] | 21,2 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 189 |
Długość 2 [mm] | 40 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 34,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 4060426052225 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Średnica 1 [mm] | 21,2 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 189 |
Długość 2 [mm] | 40 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 34,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 4060426052232 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 34,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 4060426218034 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 242 |
Tylko w połączeniu z | NUT |
nr EAN | 5413978262977 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | JA |
Długość [mm] | 190 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 21,5 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 49737 |
nr EAN | 5413978262984 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | JA |
Długość [mm] | 190 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 21,5 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 49736 |
nr EAN | 5413978262991 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
nr EAN | 3322938456597 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025