Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » układ kierowniczy Volvo 760 Kombi (704, 765) » końcówki drążków kierowniczych Volvo 760 Kombi (704, 765)

końcówki drążków kierowniczych do VOLVO 760 Kombi (704, 765)

wybierz typ samochodu VOLVO 760 Kombi (704, 765):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X2.0 RHT
Wymiar stożka [mm] 13
Długość [mm] 75
nr EAN 8717109324730
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm] M 14x2
nr EAN 3358960661401
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759161999
Długość [mm] 92
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 73
nr EAN 5012759851791
Rozmiar gwintu 1 M14x2,0A
Rozmiar gwintu 2 M18x1,5A
Długość przegub osiowy [mm] 285
nr EAN 4014870437589
Rozmiar gwintu 1 M14x2,0A
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5A
Długość przegub osiowy [mm] 282
nr EAN 4014870425869
Wymiar stożka [mm] 12,7
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
nr EAN 4014870438630
Długość [mm] 310
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,5
dla numeru OE 1359347
nr EAN 4027816127239
Długość [mm] 293
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,5
dla numeru OE 9140504
nr EAN 4027816127291
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Numer seryjny 4316300
nr EAN 5901159097376
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Wersja osi CAM
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Długość [mm] 268
Rozmiar gwintu 2 M14x2,0
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 4047437053038
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość [mm] 74
Wymiar stożka [mm] 14
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
Gwint zewn. [mm] M12x1,75
dla ID przekładni kierowniczej ZF/CAM/TRW
nr EAN 4047437011649
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość [mm] 74
Wymiar stożka [mm] 14
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
Gwint zewn. [mm] M12x1,75
dla ID przekładni kierowniczej ZF/CAM/TRW
nr EAN 5907558565201
Długość [mm] 293
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,5
nr EAN 5901619563182
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 75
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
Rozmiar gwintu 2 M14x2,0
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 4040074008676
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 285
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x2
nr EAN 4040074019283
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 14
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 75
Długość 2 [mm] 20
Rozmiar gwintu 1 M14X2
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874750036
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 308,5
Średnica 1 [mm] 13
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X2
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5010874750203
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x2
Wersja osi ZF
nr EAN 5703858466473
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Ograniczenia producenta ZF
Długość [mm] 311,1
Gwint zewn. 1 [mm] M14 x 2,00 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M16 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185075466
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Wersja osi TRW
Długość [mm] 313
Gwint zewn. [mm] M14 x 2,00 RHT M
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 4031185920582
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x2
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 75
Ciężar [kg] 0,31
nr EAN 8435130306463
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x2
Długość [mm] 294
Ciężar [kg] 0,53
nr EAN 8435130310019
Długość [mm] 74
Wymiar gwintu M14 x 2
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,25
parzyste numery artykułów VKDY 316003
nr EAN 7316579301169
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość [mm] 74
Wymiar stożka [mm] 14
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
Gwint zewn. [mm] M12x1,75
dla ID przekładni kierowniczej ZF/CAM/TRW
nr EAN 3322937907090
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.