parzyste numery artykułów | ADH28716 |
Długość [mm] | 235 |
Grubość [mm] | 66,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 17 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,750 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 5050063287158 |
Długość [mm] | 234 |
Szerokość [mm] | 45 |
Wysokość [mm] | 64 |
nr EAN | 5012759057711 |
Długość [mm] | 234 |
Szerokość [mm] | 45 |
Wysokość [mm] | 64 |
nr EAN | 5012759057728 |
Długość przegub osiowy [mm] | 140 |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 4014870429782 |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,50 |
parzyste numery artykułów | 840 0639 10 |
nr EAN | 4014870429256 |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,50 |
parzyste numery artykułów | 840 0638 10 |
nr EAN | 4014870441111 |
Długość całkowita [mm] | 172,5 |
Gwint zewn. [mm] | 12 x 1,25 |
Gwint zewn. 1 [mm] | 14 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 8033001145809 |
Strona zabudowy | z lewej |
Długość całkowita [mm] | 235 |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 37 |
Wysokość zabudowy | 67,5 |
Średnica zabudowy [mm] | 13 |
Gwint zewn. 1 [mm] | 10 x 1,25 |
nr EAN | 8033001170641 |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość całkowita [mm] | 235,5 |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 37 |
Wysokość zabudowy | 68 |
Średnica zabudowy [mm] | 13 |
Gwint zewn. 1 [mm] | 10 x 1,25 |
nr EAN | 8033001170658 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Szerokość [mm] | 174 |
Ciężar [kg] | 0,44 |
Wymiar stożka [mm] | 15 |
Materiał | Stal |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 174 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
parzyste numery artykułów | 15441 01 |
nr EAN | 4047437026728 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
parzyste numery artykułów | 15439 02 |
nr EAN | 4047437026704 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31508 01 |
nr EAN | 4047437303034 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 14 |
parzyste numery artykułów | 30699 01 |
nr EAN | 4047437313231 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 217 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0007 |
nr EAN | 5907558553673 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 217 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0010 |
nr EAN | 5907558553680 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 217 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0007 |
nr EAN | 4040074094754 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 217 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0010 |
nr EAN | 4040074125694 |
Ciężar [kg] | 0,800 |
Długość opakowania [cm] | 31 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
nr EAN | 5412096407567 |
parzyste numery artykułów | 5032611 |
Wymiar stożka [mm] | 13 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858463458 |
parzyste numery artykułów | 5032610 |
Wymiar stożka [mm] | 13 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858463465 |
Długość [mm] | 218 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
parzyste numery artykułów | JTE307 |
nr EAN | 3322937906451 |
Długość [mm] | 218 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
parzyste numery artykułów | JTE306 |
nr EAN | 3322937906468 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
nr EAN | 5900427508989 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
nr EAN | 5900427509009 |
Wymiar stożka [mm] | 12,7 |
Zbieżność stożka | 1/8 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1.5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj gwintu | z gwintem wewnętrznym |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
nr EAN | 5900427509146 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 5900427516076 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025