Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ kierowniczy Renault MEGANE IV sedan » końcówki drążków kierowniczych Renault MEGANE IV sedan

końcówki drążków kierowniczych do RENAULT MEGANE IV sedan

wybierz typ samochodu RENAULT MEGANE IV sedan:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759982105
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759982112
Wymiar stożka [mm] 11,9
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 210
nr EAN 4014870618759
Wymiar stożka [mm] 11,9
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 210
nr EAN 4014870618766
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
Długość przegub osiowy [mm]215
parzyste numery artykułów 175083
Długość [mm] 210,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,360
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224750827
parzyste numery artykułów 175082
Długość [mm] 210,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,360
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224750834
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 211
Rozmiar gwintu 1 10x1x25
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 16-16 020 0040/HD
nr EAN 4040074248430
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 211
Rozmiar gwintu 1 10x1,25
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 16-16 020 0039/HD
nr EAN 4040074248447
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 210
Rozmiar gwintu 1 14x1,5
Rozmiar gwintu 2 14X1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074282557
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 14,8
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 210,5
Długość 2 [mm] 34,5
Rozmiar gwintu 1 M15X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4060426169404
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 14,8
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 210,5
Długość 2 [mm] 34,5
Rozmiar gwintu 1 M15X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4060426169411
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4060426231835
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 211
Ciężar [kg] 0,346
nr EAN 8435130360557
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 211
Ciężar [kg] 0,346
nr EAN 8435130360564
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 216
Ciężar [kg] 0,489
nr EAN 8435130361943
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Długość [mm] 214
dla numeru OE Part/oe 485216564R
nr EAN 3660872457837
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 215
Tylko w połączeniu z NUT + WASHER
nr EAN 5413978264933
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 212
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 11,9
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
parzyste numery artykułów 5931
nr EAN 5413978264940
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 212
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 11,9
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
parzyste numery artykułów 5930
nr EAN 5413978264957
parzyste numery artykułów 33 10 2691
Długość [mm] 210,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,360
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054228750823
parzyste numery artykułów 33 10 2690
Długość [mm] 210,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,360
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054228750830
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.