Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Audi A1 (8X1, 8XK) » stabilizator, mocowanie Audi A1 (8X1, 8XK) » łącznik stabilizatora Audi A1 (8X1, 8XK)

łącznik stabilizatora do AUDI A1 (8X1, 8XK)

wybierz typ samochodu AUDI A1 (8X1, 8XK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 259
Wymiar gwintu MM12X1.25 RHT
Średnica [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109331547
Długość [mm] 260
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,378
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063385335
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
Długość [mm] 290
Szerokość [mm] 34
Wysokość [mm] 64
nr EAN 5012759384848
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 4014870401290
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Stal
Długość [mm] 237,5
nr EAN 4014870396367
Długość [mm] 260
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,378
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 48820-28050
nr EAN 4027816236368
Długość [mm] 237
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,250
dla numeru OE 48830-48010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816265207
Długość [mm] 260,1
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Powierzchnia ocynkowany
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,37
dla numeru OE 48820-06040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816285922
Strona zabudowyOś tylna
Długość [mm]237
Ciężar [kg]0,38
Średnica 1 [mm]15
Średnica 2 [mm]15
Średnica 3 [mm]10
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M10X1.25
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]260
Ciężar [kg]0,54
Średnica 1 [mm]17,5
Średnica 2 [mm]17,5
Średnica 3 [mm]10
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M12X1.25
Rozmiar gwintu 2M12X1.25
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437304017
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 100
parzyste numery artykułów 34675 01
nr EAN 4047437354876
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 259
Wymiar gwintu M12*1.25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4047437464544
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5907558574982
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 100
parzyste numery artykułów 34675 01
nr EAN 5901619562420
Długość [mm] 260
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,25
nr EAN 5901619563304
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 260
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074514016
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 238
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25
nr EAN 4040074080290
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 260
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074198148
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 237
Średnica 3 [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197378869
Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z tyłu
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Ciężar brutto [kg] 0,900
nr EAN 5902048872166
Indeks: OYO 60Z2055-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Drążek / wspornik, stabilizator
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZEDNI
Opis: TOYOTA CAMRY ACV30/31/MCV30 01->, LEXUS RX300 03->, RX400H 06->, PREVIA 00->06
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4882006040
Numer dostawcy: 60Z2055-OYO
Parametry:oś przednia, z obu stron wymiar gwintu : M12X1,25
Długość [mm] 260
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,378
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688537430
Długość [mm] 260,1
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Powierzchnia ocynkowany
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688545541
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 260
Wymiar gwintu M12x1,25
rura Ø [mm] 10
nr EAN 3322937577064
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 237
Wymiar gwintu M10x1,25
rura Ø [mm] 10
nr EAN 3322937576883
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.