Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Ford MONDEO V Turnier (CF) » stabilizator, mocowanie Ford MONDEO V Turnier (CF) » łącznik stabilizatora Ford MONDEO V Turnier (CF)

łącznik stabilizatora do FORD MONDEO V Turnier (CF)

wybierz typ samochodu FORD MONDEO V Turnier (CF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 120
Wymiar gwintu MM12X1.25 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 8717109655650
Rozmiar gwintu 3 Bush Ø14.2mm
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 208
Szerokość [mm] 52
nr EAN 5012759991572
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
Wymiar gwintu M12x1,25
nr EAN 4014870606701
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 120,5
Wymiar gwintu M12x1,25
nr EAN 4014870613044
Długość [mm] 299
Grubość [mm] 61,4
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 36
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,435
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224046098
Długość [mm] 120
Grubość [mm] 76,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 18
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,34
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224079355
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,25
Długość [mm] 299
Materiał Stal
nr EAN 4047437465565
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,25
Długość [mm] 120,5
Materiał Stal
nr EAN 4047437465589
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 299
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
nr EAN 4040074252086
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 120
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074301814
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 16,5
Szerokość opakowania [cm] 6,6
Wysokość opakowania [cm] 4,7
nr EAN 4044197017904
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 300
Średnica 1 [mm] 21
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4060426053307
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Drążek / rozpórka Popychacz
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4060426060145
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Drążek / rozpórka Popychacz
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4060426159375
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 299
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978249770
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 160,5
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978249862
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 279
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978250202
Długość [mm] 299
Grubość [mm] 61,4
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 36
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,435
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054228046094
Długość [mm] 120
Grubość [mm] 76,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 18
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,34
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054228079351
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.