Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Ford TRANSIT Furgon (72E, 71E) » stabilizator, mocowanie Ford TRANSIT Furgon (72E, 71E) » łącznik stabilizatora Ford TRANSIT Furgon (72E, 71E)

łącznik stabilizatora do FORD TRANSIT Furgon (72E, 71E)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT Furgon (72E, 71E):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 352
Wymiar gwintu MM12X1.5 RHT
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109341843
Długość 1/Długość 2 [mm] 86,0
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109368734
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 3 Bush 10.2
Długość [mm] 126
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 30
nr EAN 5012759378526
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.5
Rozmiar gwintu 3 M12x1.5
Długość [mm] 395
Szerokość [mm] 37
Wysokość [mm] 75
nr EAN 5012759349069
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 355
nr EAN 4014870395315
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 86
nr EAN 4014870397180
Długość [mm] 355
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,430
dla numeru OE 03 50 615
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816223795
Długość [mm] 86
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,170
nr EAN 4027816277750
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 86
nr EAN 5902473038076
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Długość [mm] 86
Długość całkowita [mm] 127
Materiał blacha stalowa
nr EAN 4047437359314
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437461499
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5907558574746
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Długość [mm] 86
Długość całkowita [mm] 127
Materiał blacha stalowa
nr EAN 5907558574753
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 354
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074488522
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 86
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 7
nr EAN 4040074377765
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 354
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074199572
Długość [mm] 352
Ciężar [kg] 0,435
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M12x1,5/M12x1,5
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096303715
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 354
Średnica 1 [mm] 19
Średnica 2 [mm] 19
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197267439
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 126
Średnica 1 [mm] 10
Średnica 2 [mm] 12
Średnica 3 [mm] 17,5
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197332847
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 354
nr EAN 5703858649975
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 86
nr EAN 5703858632175
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]355
wymagana liczba2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M12
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Długość [mm]126
Szerokość [mm]40
Wysokość [mm]30
wymagana liczba2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 1 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 355
Ciężar [kg] 0,454
nr EAN 8435130331120
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 86
Ciężar [kg] 0,16
nr EAN 8435130395221
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 379,5
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978188871
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 352
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,5R
nr EAN 5413978175277
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Zbieżność stożka /
Wymiar stożka [mm] 13,8
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 228
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978263998
Długość [mm] 355
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,430
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688536754
Długość [mm] 86
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,170
nr EAN 4044688541154
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 3322937434718
Wyświetlanie od 1 do 31 (z 31 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.