Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Kia CEE'D Combi Van (JD) » stabilizator, mocowanie Kia CEE'D Combi Van (JD) » łącznik stabilizatora Kia CEE'D Combi Van (JD)

łącznik stabilizatora do KIA CEE'D Combi Van (JD)

wybierz typ samochodu KIA CEE'D Combi Van (JD) :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 282
Wymiar gwintu MM12X1.25 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109615630
Długość 1/Długość 2 [mm] 89,5
Wymiar gwintu MM12X1.25
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109627916
Długość [mm] 110
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 22
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 555303-R000QQH
nr EAN 5050063127881
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
Długość [mm] 320
Szerokość [mm] 34
Wysokość [mm] 61
nr EAN 5012759502716
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
Długość [mm] 127
Szerokość [mm] 37
Wysokość [mm] 56
nr EAN 5012759504697
Długość [mm] 110
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 22
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 555303-R000QQH
nr EAN 4027816416463
parzyste numery artykułów 102813
Długość [mm] 88
Grubość [mm] 57,0
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 33
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,342
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224028438
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Numer seryjny K4308890
nr EAN 5901159382267
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Materiał Stal
Ilość na oś 2
Zamiana tylko w parach 
nr EAN 4047437453975
Długość [mm] 110
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 22
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,3
nr EAN 5901619563793
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Materiał Stal
Ilość na oś 2
Zamiana tylko w parach 
nr EAN 5903766316154
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 88
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Wymiar gwintu M12x1,25
nr EAN 4040074058459
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 112
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.25
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197770953
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.25
Długość opakowania [cm] 16,5
Szerokość opakowania [cm] 7
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4060426308698
cena brutto:
37.99 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 88
nr EAN 5703858901233
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Długość [mm] 282
Ciężar [kg] 0,412
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 8435130385475
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Długość [mm] 88
Ciężar [kg] 0,335
nr EAN 8435130389886
Długość [mm] 110
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 22
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688416469
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.