
| Długość 1/Długość 2 [mm] | 286 |
| Wymiar gwintu | MM12X1.5 RHT |
| Średnica [mm] | 10 |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| nr EAN | 8717109775839 |

| Długość 1/Długość 2 [mm] | 286 |
| Wymiar gwintu | MM12X1.5 RHT |
| Średnica [mm] | 10 |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| nr EAN | 8717109775877 |

| Długość 1/Długość 2 [mm] | 185 |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| nr EAN | 8717109775914 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar gwintu 3 | M12x1.5 |
| Długość [mm] | 170 |
| Szerokość [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 70 |
| nr EAN | 5012759432815 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar gwintu 3 | M12x1.5 |
| Długość [mm] | 170 |
| Szerokość [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 70 |
| nr EAN | 5012759432822 |

| Długość [mm] | 286 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| sparowany numer artykułu | 818 0700 10 |

| Długość [mm] | 286 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| sparowany numer artykułu | 818 0701 10 |

| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Długość [mm] | 286 |
| parzyste numery artykułów | 42336 01 |
| nr EAN | 4047437509672 |

| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Długość [mm] | 286 |
| parzyste numery artykułów | 42335 01 |
| nr EAN | 4047437509696 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość [mm] | 285 |
| Rozmiar gwintu 1 | M12X1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M12X1,5 |
| Wersja wzmocniona | |
| parzyste numery artykułów | 016 060 0112/HD |
| nr EAN | 4040074302538 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość [mm] | 285 |
| Rozmiar gwintu 1 | M12X1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M12X1,5 |
| Wersja wzmocniona | |
| parzyste numery artykułów | 016 060 0111/HD |
| nr EAN | 4040074302552 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość [mm] | 185 |
| nr EAN | 4040074318966 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Rodzaj połączenia | Pojemnik |

| Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
| Materiał | Stal |
| Pręt/Rozpórka | Drążek wahadłowy |
| Rodzaj połączenia | Pojemnik |
| Rozmiar gwintu 1 | M12X1.5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 |
| Parzyste numery artykułów | ME-LS-17552 |
| EAN | 4060426418120 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
| Materiał | Stal |
| Pręt/Rozpórka | Drążek wahadłowy |
| Rodzaj połączenia | Pojemnik |
| Rozmiar gwintu 1 | M12X1.5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 |
| Parzyste numery artykułów | ME-LS-17551 |
| EAN | 4060426418137 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| parzyste numery artykułów | 5113354 |
| Długość [mm] | 137,5 |
| nr EAN | 5703858829155 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| parzyste numery artykułów | 5113353 |
| Długość [mm] | 137,5 |
| nr EAN | 5703858829162 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 |
| Długość [mm] | 138 |
| Ciężar [kg] | 0,37 |
| nr EAN | 8435130396020 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 220 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość 1 [mm] | 185 |
| nr EAN | 5413978281251 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| parzyste numery artykułów | VKDS 348020 |
| nr EAN | 7316577891891 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| parzyste numery artykułów | VKDS 348019 |
| nr EAN | 7316577891914 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| parzyste numery artykułów | 111 651 |
| Zamiana tylko w parach | |
| Materiał korpusu | Stal |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| parzyste numery artykułów | 111 650 |
| Zamiana tylko w parach |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025