Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_) » stabilizator, mocowanie Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_) » łącznik stabilizatora Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_)

łącznik stabilizatora do PEUGEOT PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.75
Rozmiar gwintu 3 M12x1.75
Długość [mm] 260
Szerokość [mm] 35
Wysokość [mm] 66
nr EAN 5012759503270
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.75
Rozmiar gwintu 3 M12x1.75
Długość [mm] 260
Szerokość [mm] 35
Wysokość [mm] 66
nr EAN 5012759503263
parzyste numery artykułów 48121
Długość [mm] 226
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,75
Długość gwintu [mm] 27
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,464
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816481201
Długość [mm] 256
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,75
Długość gwintu [mm] 27
Rozmiar klucza 18
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,47
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816481263
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Materiał Stal
Ilość na oś 2
Zamiana tylko w parach 
nr EAN 4047437451506
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 299
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
nr EAN 4040074252086
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 225
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
Rozmiar gwintu 2 M12x1,75
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 716 060 0056/HD
nr EAN 4040074312568
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 225
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
Rozmiar gwintu 2 M12x1,75
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 716 060 0055/HD
nr EAN 4040074312575
Długość [mm] 226
Wymagana ilość 1
Wymiar gwintu M12x1,75/M12x1,75
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5412096745263
Wymiar gwintu M12x1,75/M12x1,75
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5412096755057
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,3
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4060426283575
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 34,3
Szerokość opakowania [cm] 8,4
Wysokość opakowania [cm] 6,4
nr EAN 4060426283582
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Materiał blacha stalowa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4060426283520
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
rura Ø [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 225
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,75R
parzyste numery artykułów 4167
nr EAN 5413978248308
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
rura Ø [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 225
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,75R
parzyste numery artykułów 4166
nr EAN 5413978248315
Długość [mm] 225,5
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
parzyste numery artykułów VKDS 344019
nr EAN 7316579636858
Długość [mm] 225,5
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
parzyste numery artykułów VKDS 344018
nr EAN 7316579636841
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii łącznik stabilizatora pasujące do PEUGEOT PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_)
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.