Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek prowadzący | |
nr EAN | 3358960640390 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
nr EAN | 3358960659293 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość [mm] | 30 | |
Szerokość [mm] | 31 | |
Wysokość [mm] | 140 | |
nr EAN | 5012759287866 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
nr EAN | 4014870400088 |
Szerokość [mm] | 22,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38,0 | |
Materiał | Guma / metal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
nr EAN | 4027816120650 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,285 | |
nr EAN | 4027816120643 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,370 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z poduszką gumową | |
nr EAN | 4027816120803 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 122 | |
Materiał | Stal | |
nr EAN | 5907558554724 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 122 | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Średnica 3 [mm] | 20 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197250189 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Średnica [mm] | 12 | |
Długość [mm] | 120 | |
nr EAN | 5703858471798 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Szerokość [mm] | 22,0 |
Wysokość [mm] | 22 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
Materiał | Guma / metal |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 38,0 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 122 | |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
nr EAN | 8435130329646 |
Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 37,5 | |
dla numeru OE | 509315 | |
nr EAN | 3660872301840 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość 1 [mm] | 120 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12x1,25R | |
nr EAN | 5413978170746 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
parzyste numery artykułów | VKDS 343002 | |
nr EAN | 7316577890696 |
Szerokość [mm] | 22,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38,0 | |
Materiał | Guma / metal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
nr EAN | 4044688568632 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,285 | |
nr EAN | 4044688511607 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024