Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Renault TWINGO II (CN0_) » stabilizator, mocowanie Renault TWINGO II (CN0_) » łącznik stabilizatora Renault TWINGO II (CN0_)

łącznik stabilizatora do RENAULT TWINGO II (CN0_)

wybierz typ samochodu RENAULT TWINGO II (CN0_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 3 Bush 8.0
Długość [mm] 76
Szerokość [mm] 26
Wysokość [mm] 26
nr EAN 5012759482094
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Jednostka ilości Zestaw
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 4014870406073
Długość [mm] 78
Grubość [mm] 35,0
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,110
dla numeru OE 82 00 891 487
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816347101
Długość [mm] 78
Grubość [mm] 35,0
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816493846
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Numer seryjny K4305185
nr EAN 5901159248709
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 4047437380042
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 5903364317805
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 74
Wymiar gwintu M8x1,25
nr EAN 4040074421116
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 73
Wymiar gwintu M8x1,25
nr EAN 4040074115435
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 16,5
Szerokość opakowania [cm] 6,6
Wysokość opakowania [cm] 4,7
nr EAN 4044197750344
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 74
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 5703858913014
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymagana ilość 2
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25 RHT M
Materiał Guma / metal
średnica zewnętrzna [mm] 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tarczą z tworzywa sztucznego
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 33
Długość całkowita [mm] 78
alternatywny zestaw naprawczy G7-1536
Długość śruby pod główką [mm] 74
nr EAN 4058787119404
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyz przodu
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
cena brutto:
25.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M8x1,25
Długość [mm] 74
Ciężar [kg] 0,112
nr EAN 8435130356116
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 78
Rozmiar gwintu 1 MM8x1,25R
nr EAN 5413978210114
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów VKDS 346001
nr EAN 7316577896049
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów VKDS 346002
nr EAN 7316577897251
Długość [mm] 78
Grubość [mm] 35,0
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,110
nr EAN 4044688347107
Długość [mm] 78
Grubość [mm] 35,0
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688663917
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.