Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daewoo » układ hamulcowy Daewoo NUBIRA sedan (J100) » linka hamulcowa Daewoo NUBIRA sedan (J100)

linka hamulcowa do DAEWOO NUBIRA sedan (J100)

wybierz typ samochodu DAEWOO NUBIRA sedan (J100):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 2975
Długość zewnętrzna [mm] 1060
Długość zewnętrzna [mm] 280
nr EAN 8717109173109
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 2730
Długość zewnętrzna [mm] 940
Długość zewnętrzna [mm] 231
nr EAN 8717109173208
Długość [mm] 2823
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633068208
Długość [mm] 2730
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633067447
Długość [mm] 2860
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 1,585
dla numeru OE 6 658 706
nr EAN 4027816058182
Indeks: LIN 15.01.59
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FORD
Opis: Ford Transit 91- -KOŁA PODWÓJNE -T
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 6658707
Numer dostawcy: 15.01.59
Parametry:z tyłu Długość [mm] : 2823/972 +972+231
Indeks: LIN 15.01.60
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FORD
Opis: Ford Transit 2.5TD 94-, L 2823, tył, poj.koła
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 6658706
Numer dostawcy: 15.01.60
Parametry:Długość [mm] : 2730/940 +940+231
z tyłu
Strona zabudowy z przodu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 2823/2x972+231
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558552027
Długość 1/Długość 2 [mm] 2823/2x972+231
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858388461
Długość 1/Długość 2 [mm] 2730/2x940+231
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858388478
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 2730/940/940/235
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937253876
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.